פנינה רוזנבלום לביהמ"ש: מרוול קוסמטיקה מבצעת מניפולציה נגדי

הגיבה לבקשת מרוול למתן צו מניעה זמני נגדה בטענה לחיקוי של מוצר המשווק על-ידה

פנינה רוזנבלום טוענת כי חברת מרוול קוסמטיקה ביצעה מניפולציה נגדה. זאת בתגובה לבקשתה למתן צו מניעה זמני נגד רוזנבלום, בטענה לחיקוי של מוצר המשווק על-ידה.

מרוול צרפה לבקשתה תצלום של שני המוצרים כדי להמחיש את הדמיון הנטען בין המוצר שהיא משווקת למוצר של רוזנבלום, אלא שבאמצעות שימוש בעזרים טכניים נעשתה מניפולציה בתצלום, כך שהבושם של המבקשת שינה את צבעו מסגול כהה לוורוד והבושם של רוזנבלום "זכה" לתוספת של כתמים לבנים הדומים לבושם של המבקשת למרות שבמציאות צבעו אחיד.

כל זאת לדברי רוזנברלום באמצעות עוה"ד תמיר גליק וטל ליבלי, במטרה ליצור מרעית עין של דמיון בין המוצרים, תוך הטעייה חמורה של בית המשפט.

לדברי רוזנבלום, אין כל דמיון בין המוצרים שמשווקת המבקשת למוצרים שלה, אריזות המוצר שונות לחלוטין הן בצורתן והן בצבען, מכלי הבשמים שונים לגמרי בכל פרמטר אפשרי ואופן הגיית השמות שונה.

רוזנבלום טוענת, כי פניית המבקשת לבית המשפט היא ניסיון להשתלט על המילה נפלא בצרפתית MERVEILLE, ולא יעלה על הדעת שיצרן בשמים גדול ומוכר מחו"ל, יהיה מנוע מלשווק את מוצריו בישראל או שייאלץ לשם כך להחליף את שמו האמיתי והמוכר, והכל רק בגלל משווק מקומי קטן ובלתי מוכר. מה עוד שמדובר בשם שהוא מילה שגורה בשפה הצרפתית ולאיש אין מונופולין על ביטויים בשפה.

לדברי רוזנבלום, היא ספגה נזק תדמיתי לאחר שהואשמה שלא בצדק בניסיון לחקות את המבקשת ומספר רשתות דרשו לקבל ממנה התחייבות לפיה היא מסכימה לקבל מהם בכל עת את הבשמים מסוג מרווי בחזרה ולהשיב להם את כספם. הדבר גורם לה לנזקים כספיים חמורים מדי יום ביומו. (ה.פ 1747/05).