כלל פיננסים בטוחה: הדיסקאונט במחיר מניית גזית גלוב התרחב לכ-25%; מעלים מחיר היעד

האנליסט יובל בן זאב העלה מחיר היעד ל-36 ש' למניה, והותיר המלצת 'תשואת יתר', על רקע התחזקות מניות החברות המוחזקות - שלא קיבלה ביטוי במחיר גזית גלוב

"השקעה בגזית גלוב מעניקה יתרון של חשיפה דולרית להשקעה שאינה מושפעת כמעט מהשוק המקומי, בתקופה בה האי ודאות בישראל גבוהה יותר". כך אמר האנליסט יובל בן זאב מבית ההשקעות כלל פיננסים בטוחה בסקירתו המעודכנת לחברה בה הותיר המלצתו על 'תשואת יתר' והעלה את ב-16% את מחיר היעד למניית גזית גלוב מ- 31 שקלים ל-36 שקלים. מחיר היעד חהדש גבוה בכ25.6% ממחיר הבסיס של המניה הבוקר בשוק.

בן זאב מציין בסקירתו, לאחר פגישה עם הנהלת החברה, כימצד אחד התחרות בשווקים בהם פועלת החברה, מחריפה, וכתוצאה מכך קשה למצוא 'מציאות' בצד הרכישות של נכסים חדשים. עם זאת, להערכת בן זאב, דווקא מצב זה עשוי לזרז תהליכי מיזוג בענף - מהם עשויה גם גזית גלוב להנות.

בן זאב מוסיף כי החברה ממשיכה להשביח את נכסיה תוך שהוא מציין כי בחודש האחרון נרשמו עליות בשערי המניות החברות המוחזקות של גזית גלוב - אקוויטי 1, סיטיקון ו-FCR, עליות אשר לא באו לידי ביטוי במחיר מניית גזית גלוב. לא רק זאת, אלא שהתחזקות הדולר מעלה את רווחי גזית גלוב הנקובים בשקלים.