סופית: יצפאן יישאר לעונה נוספת ב-HOT

בכבלים אישרו כי נתחם הסכם עם יצפאן ל-100 תוכניות בעונה של 2006 * הפורמט ושעות השידור ייבחנו שוב השבוע

הבדרן והשחקן אלי יצפאן חידש את החוזה שלו עם חברת הכבלים, HOT וימשיך בהגשת תוכניתו היומית בערוץ HOT3. בסוף חודש יולי תתכנס מערכת התוכנית של יצפאן, כדי לגבש את העונה החדשה ולבחון, האם יש צורך בשינויי בשעות שידור התוכנית ובפורמט שלה.

בכבלים לא מוכנים לחשוף את פרטי הסכם העסקתו של יצפאן, אולם על פי הערכות שפורסמו בעבר, מדובר בעלות של חמישה מליון דולר בשנה.

בדומה לעונה הנוכחית אשר תסתיים בסוף יולי, גם בשנת 2006 ישודרו 100 תוכניות בהגשתו של יצפאן בערוץ 3 של הכבלים. במקביל, כל התוכניות ישודרו ללא תשלום גם ב-HOT VOD, ספריית התוכן הדיגיטלית של HOT.

עד כה שודרה מאז אפריל 2001 סדרה של 555 תוכניות של "יצפאן" בערוץ 3 בכבלים, בשידור יומי. עד סוף העונה הנוכחית, החמישית במספר, ישודרו 567 תוכניות. מזה כמה שנים מתפרסמות ידיעות בעניין מעברו האפשרי של יצפאן לאחד מגופי השידור האחרים. יצפאן נחשב לאחד מכוכבי הטלוויזיה האהובים ביותר בישראל.

בחודש דצמבר האחרון ערכה חברת הסקרים הגל החדש סקר עבור "גלובס" בנושא תוכניות וכוכבי הטלוויזיה המובילים בישראל. יצפאן זכה במקום הראשון בסקר, כדמות האהובה ביותר על מסך הטלוויזיה. 8.2% מצופי הטלוויזיה בישראל ציינו את שמו של יצפאן ככוכב הטלוויזיה המועדף והאהוב עליהם.