3 שנים אחרי עסקת הענק שבה רכשה AOL את אתר התוכן "האפינגטון פוסט", הוא עדיין לא מצליח לעבור לרווחיות ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" מסביר המנכ"ל ג'ימי מיימן את אסטרטגיית ההתרחבות העולמית ואת המודל העסקי של האתר
בן מדלוק עומד מאחורי אפליקציית מקלדת בשם Swiftkey, כזו שאמורה לשפר את מהירות ואיכות ההקלדה של המשתמש ושלומדת אותו תוך כדי על מנת לשפר את יכולות ניבוי המילים הבאות שהמשתמש מקליד
נשיא חטיבת הדיגיטל של קבוצת המגזינים Hearst Media, טרוי יאנג, מסביר שלא מספיק לפגוש את הקורא פעם בחודש במגזין הפרינט, אלא חייבים "לייצר מעורבות אינטימית עם הקוראים בכל דקה" ■ ראיון
יאן קום, המנכ"ל ואחד המייסדים של אפליקציית ההודעות המיידיות הפופולרית, בכנס DLD "לעשות כסף? נגיע לזה עד 2020" ■ כ-18 מיליארד הודעות נכנסות וכ-36 מיליארד הודעות יוצאות ביום מ-430 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם
ניק ד'אלונסו מכר ליאהו בשנה שעבר את Summly ב-33 מיליון דולר ■ "אני חייב לעבור את הבגרויות בשביל להתקבל לאוניברסיטה ולשמור על האופציות שלי פתוחות. הכיוון הוא ללמוד פילוסופיה"
מנכ"ל yelp, האפליקציה המובילה בעולם בתחום המלצות על מסעדות ועסקים מקומיים, בכנס DLD במינכן: "סטיב ג'ובס שכנע אותי לא למכור את החברה לגוגל ואמר לי: 'יש להם כבר מספיק כוח. אם אתה צריך כסף, תבוא אליי"
נועם ברדין השתתף בכנס DLD וסיפר על שיתוף הפעולה עם גוגל מאז שרכשה את Waze ■ באשר לשאלה איך Waze עושים כסף, ענה ברדין כשהוא צוחק: "אנחנו חלק מגוגל אז זה כבר לא כל כך משנה"
פיטר ת'יל, המשקיע הראשון ברשת החברתית ומייסד פייפאל: "אנחנו לא רוצים לברוח מהעולם שלנו וליצור עולם פיקטיבי אלא להשתמש בזהות אמיתית"
פיטר ת'יל, מייסד פייפאל והמשקיע הראשון בפייסבוק, בכנס DLD: "כשאתה תורם או מקים חברה, אתה צריך לחשוב האם אתה עושה משהו שהופך את העולם לטוב יותר"
חמש מתוך עשר חברות המשחקים הרווחיות ביותר בפייסבוק מגיעות מישראל ■ שאול אולמרט, בעל ותק בתחום הבידור והמשחקים: "תעשיית הגיימינג הישראלית היא כמו תעשיית הקולנוע והטלוויזיה לפני כמה עשורים"
דייב מורין עזב את אפל ופייסבוק כדי ליצור את Path, רשת חברתית אינטימית ל-150 חברים בלבד: "אני לא יודע אם פייסבוק תרצה לקנות אותנו. אנחנו מתמקדים בצמיחת החברה"
גיא עוזרי, ישראלי לשעבר, משקיע ביחד עם אשטון קוצ'ר בסטארט-אפים מובילים כמו Airbnb ו-Spotify: "יש בודדים בהוליווד שבאמת מבינים את מלאכת ההשקעה".
דיוויד מרקוס בכנס DLD: "אני לא חושב שאנחנו מתחרים בחברות האשראי" ■ מנכ"ל טלפוניקה גרמניה: "האתגר הסלולרי שלנו גדול - 82% מהעסקאות בגרמניה נעשות במזומן"
לדברי מרטין ניסלהולץ, לשעבר מנהל הדיגיטל של "ניו-יורק טיימס": "היכולת לעשות כסף מהקוראים הולכת ונעלמת" ■ מנכ"לית "דר שפיגל אונליין": "המאבק של גרמניה לקבל כסף מגוגל על לינקים לידיעות - בזבוז זמן"
DJ פטיל, מדען המידע של קרן ההון סיכון גריילוק פרטנרס, ציטט את דבריו של פרופ' דן אריאלי במושב הפתיחה של כנס האינטרנט השנתי - DLD שנפתח במינכן, גרמניה וטען כי כל מנהל צריך שיהיה לצידו מנתח מידע
מנכ"לית אפליקציית התשלומים הסלולרית MyCheck, שלומית קוגלר: "זה השינוי העיקרי במסחר המקוון היום ואנשים מרגישים יותר בטוחים"