נכסי אריאל

קניון הסטריט-מול ברמת ישי. פעילויות מבוססות דאטה ליולדות/צילום: גונן שמר

שיווק מבוסס דאטה בקניונים: לייצר חוויית קנייה ייחודית

בשנים האחרונות התקדמו והשתפרו כמות ואיכות המידע הנגיש לשימוש, הדבר מאפשר התאמה אישית של חוויית השיווק • לא עוד מודעות פרסום גנריות, אלא קמפיינים מפורטים, מפולחי קהל, מניעים לפעולה לשם הגדלת תנועת המבקרים בקניונים
רעות כהן
10.12.2018

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!

הצג כתבות נוספות קבל ניוזלטר סיכום יומי בכל ערב
צרו איתנו קשר *5988