דעה: ברגר קינג עושה זאת שוב - מה הסיפור של קציצת העובש? היא מפתיעה, לוקחת סיכונים ומטרילה את המתחרה הגדולה. סיפורו של מותג נועז נניח שאתם רשת אמריקאית מצליחה לממכר מזון מהיר - איך הייתם בוחרים לבשר ללקוחות שהחלטתם להסיר את כל חומרי הטעם המלאכותיים, צבעי המאכ... המשך 23/02/2020, 17:47
דעה: שופרסל וסופר-פארם מאמצות את מודל אמזון בעידן האונליין, ערוצי ההפצה והשילוח הם הבסיס להמשך שגשוג פיננסי – ואת זה השכילו להבין ענקיות השיווק מישראל מהר יותר, יעיל יותר, אותנטי יותר. החודשים הראשונים של 2020 בעולמות השיווק עומדים בסימן מירוץ השילוח וההפצה של ענקיות המזון והפא... המשך 31/01/2020, 07:48
דעה: זה הזמן לטפל בקנקן בעוד שחוק הטבק מציב לחברות אתגר בלתי אפשר כמעט, הרי שהתמודדות יצירתית עם רפורמת סימון מוצרי המזון יכולה להפוך אותה להזדמנות • דעה פעם היינו אומרים "אל תסתכל בקנקן", אבל כיום חשיבותו של הקנקן, להלן אריזת המוצר, היא קריטית. אבל מה קורה כשהרגולטור מתערב בנראות המ... המשך 19/01/2020, 06:05
דעה: הצרכנים דורשים שהירוק יהיה אמיתי אנו בתחילתו של עידן ה-Greenketing בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה פעם היה צורך להסביר. כולם דיברו על כך שחברות ומותגים חייבים לפעול למען הסביבה, כולם הכניסו לתוכניות שלהם פעילויות ושיפור התהליכים ... המשך 06/01/2020, 16:50
דעה: חברות הקורקינטים צריכות להקדים תרופה למכה החברות צריכות לנקוט יוזמה בולטת וחדה - כזו שתראה לציבור שכולם באותו צד - נגד נהיגה פרועה וחסרת אחריות ענף הקורקינטים השיתופיים בישראל עומד בפני משבר שמאיים על העסק ועל הרווח של החברות. החשיפה האדירה והחיבוק החם שלהם זכו מותגי הקורקי... המשך 22/12/2019, 16:42
דעה: למה כולם מדברים על מיתוג מעסיק? בעידן של טאלנטים שבו כולם רודפים אחרי הכישרון הבא, חברות מבינות כי עובדים המחוברים למותג ולארגון שבו הם כוח עוצמתי במיוחד עולם השיווק הוא עולם דינאמי ומשתנה. המגמות משתנות ומתעדכנות בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות והחברתיות. שלא במפתיע, בשנים האחרונות אנו... המשך 06/12/2019, 07:08
צרכן נולד: האתגר השיווקי של חברות הקנאביס הישראליות מהי הדרך לבנות מערך שיווקי לקטגוריה שלא הייתה קיימת עד כה? איך משווקים מוצר שבמשך שנים זכה לתדמית שלילית וכעת הפך ללגיטימי במצבים מסוימים גם מבחינת רשויות המדינה? כיצד אפשר להתמודד עם תחום ... המשך 04/11/2019, 18:03
פורטנייט - בריאתו מחדש של מותג מצליח פורטנייט הורידה את השאלטר ללא כל התראה ויצרה אי-ודאות המוני בקרב מיליוני המשתמשים שלה. המהלך הזה מעיד על הבנה מעמיקה של קהל היעד שלה בימים האחרונים כולם מדברים על פורטנייט, ובצדק. יוצרת המשחק, חברת Epic Games, "השמידה" באופן פתאומי את המשחק באמצעות "מטאור" שפער א... המשך 19/10/2019, 10:50
סופו של מותג: על נפילתה של מיכל נגרין הגורמים שתרמו להצלחה הם גם אלה שהביאו לדעיכה של מפעל חייה כבר מתחילת דרכה השיווקית, פעלה מיכל נגרין על-פי הוראות מדויקות של ספרי השיווק הקלאסיים: פנתה לקהל מדויק והביאה לו ערך עם מוצר ייחו... המשך 12/10/2019, 08:18
הקאמבק של הטיזר הנה קמפיין שמוכיח את כוחו, למרות שכל פיסת מידע מופצת כיום במהירות הפייסבוק לכל עבר כשאנו חושבים על חיינו ועל הבחירות שעשינו ועתידים לעשות, אף אחד מאיתנו לא רוצה להתפשר. המין האנושי שואף להשגת היעדים שהציב לעצמו בא... המשך 30/08/2011, 16:44
מי סקפטי? קמפיין הסקפטיים לטיפול בהתקרחות התבסס דווקא על החסם המרכזי של התופעה קרחת... אצלנו הגברים זאת מילה שקשה מאוד להתמודד איתה, על אחת כמה וכמה כאשר התופעה מתרחשת על ראשנו ומהווה אות קלון שעמו אנו צריכים ... המשך 15/06/2011, 14:30
מהפך בשוק הבייגלה דרך מוצר חדש, עם עיצוב שונה ומכירה של אריזה ב-eBay, העירה אסם את שוק הבייגלה "בייגלה" זה לא רק הכינוי שג'קי "הדביק" לנופר מ"האח הגדול". מדובר באחד החטיפים הוותיקים והפופולריים בארצנו. עם השנים צצו הרבה חטיפי... המשך 03/05/2011, 16:28
שובו של עידן הספר סטימצקי מתמודדת עם מעבר עולם הספרים לרשת ע"י סינרגיה בין העולם הפיזי לווירטואלי מאז שאנו חיים בעידן הדיגיטלי, נדמה שעידן הספר עבר מן העולם. היום אנחנו קוראים כמעט הכול באינטרנט: סיפורים, מאמרים, חדשות ואפילו סי... המשך 06/04/2011, 18:04
מקדולנדס הופכת זבל לבריאות המגמה הבריאותית גרמה למקדולנד'ס להתחיל לספור קלוריות ולהשיק שינוי תדמיתי כולל בעשור האחרון אנו עדים למגמה בריאותית חזקה בארץ ובעולם, במסגרתה התקיימה בנו התפיסה שמזון מהיר (Fast food) הוא פתרון קל, מיידי ולא ב... המשך 07/03/2011, 15:20
כוחה של נוסטלגיה המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני לכל אחד מאיתנו יש את הטעמים שהוא נוצר איתו מהילדות, כאלה שמתחברים לזיכרונות ולחוויות קטנות ומרגשות. עבורי, הוופלים של עלית הם מאות... המשך 22/02/2011, 17:00
מהפכת החלב כיצד נפטרה טרה מדימוי המחלבה המיושנת והפכה למתחרה בולטת בתנובה ושטראוס? בתקופה האחרונה הבחנתי במהפך במקרר שלי. לאט-לאט הוא נצבע בכתמים של שחור ולבן. התופעה הזו החלה לפני כשנה, כשהמקררים בסופרמרקט עברו ש... המשך 06/02/2011, 06:39
היכונו לפלישת הסמארטפונים מה יכולים אנשי השיווק יכולים לעשות כדי לנצל את כניסתם של הטלפונים החכמים לחיינו? הטלפונים החכמים כובשים את השוק. מבלי ששמנו לב, לאחוז ניכר מאיתנו יש סמארטפון. אנחנו גולשים, משיבים און ליין למיילים, משחקים אחד נג... המשך 28/12/2010, 19:58
העידן הדיגיטלי של בנק לאומי בלאומי הבינו את היתרון בזירה הדיגיטלית. התוצאה: עלייה בשביעות-הרצון של הלקוחות לעתים נדמה שאנחנו כבר חיים בעידן הדיגיטלי המושלם. מסכי תלת-ממד, iPod Touch, iPhone, מחשבים דקים ממוזערים וכל הפלטפורמות האינטרנטיו... המשך 07/12/2010, 17:37