MAM'Z

רשת אופנה ישראלית בבעלות אבי מלכה

כתבות אחרונות

 

מדוע רשתות האופנה לצעירות קורסות בזו אחר זו?

הסגירה הצפויה של רשת לוצ'י מצטרפת לשורה של כישלונות בתחום רשתות האופנה לצעירות ■ הנישה, שנחשבה עד לפני 5 שנים לבוננזה של תחום האופנה, התרסקה בעקבות התחרות הצפופה וכניסת המותגים הבינלאומיים

אילנית חיות 03.01.2013
ג'אמפ (JUMP) | לפני כולם

ריטייל ישראל מפסיקה את ההתקשרות עם מקאן-אריקסון

תקציבי מותגי הקבוצה - ml, ג'אמפ ו-MAM'Z - יטופלו מעתה במחלקה פנימית שהוקמה לצורך כך בחברה ■ תקציב קבוצת ריטייל ישראל יגדל השנה ל-12 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2011

בעלי רשת ml במו"מ לרכישת רשת לי קופר מקונספט שיווק

לי קופר מהווה את עיקר הפעילות בקונספט שיווק, שמנסה באחרונה למכור גם את בלו בירד ואקספוז שברשותה ■ המו"מ למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג לא הבשיל לידי עסקה

אילנית חיות 30.06.2010

רשת mam'z פותחת סניף חדש בקניון ערים בכפר-סבא בהשקעה של 300 אלף שקל

הסניף מצטרף ל-5 הסניפים הקיימים של הרשת ■ רשת האופנה mam'z נמצאת בבעלות קבוצת רייטיל ישראל, המפעילה את הרשתות ml men ,ml ו-JUMP

שירות גלובס‏ 02.06.2009

יוסי אביב מונה למנכ"ל קבוצת ריטייל ישראל - בעלת רשתות האופנה ml ו-mam'z

אביב, ששימש ב-5 שנים האחרונות כמנכ"ל חברת הבת של סונול - ספרינט מוטורס, ינהל את עסקי הקבוצה שעד כה נוהלו בפועל ע"י אבי מלכה

שירות גלובס‏ 03.02.2009

המנכ"לים של רשתות האופנה המובילות: "צריך לעצור את הפאניקה"

המנכ"לים של 6 רשתות אופנה מובילות מודאגים מהחורף המתעכב ומהמשבר שפוגע בצריכה ; בשיחה עם "גלובס" הם מעריכים כי היפוך במגמה השלילית עדיין רחוק, ומספרים כיצד הם נערכים לעבור את התקופה הקשה

אילנית חיות 26.11.2008