איפה תקבלו את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות? – מחשבון

קיים קושי בהשוואת הצעות הבנקים בריביות על פקדונות • המחשבון המצורף מציג את ההצעה הטובה ביותר, בהתאם לגודל הסכום ותקופת ההפקדה

בנקים מאגרי מידע / איור: גיל ג'יבלי
בנקים מאגרי מידע / איור: גיל ג'יבלי

הריבית על הפיקדון בעלייה וזו טעות להשאיר את הכסף בעו"ש או בפיקדונות יומיים. תסגרו את הכסף לתקופה של כמה חודשים ומעלה ותקבלו כבר כמה אחוזים.

ואיך תדעו איזה פיקדון הוא המועדף? הנה מחשבון מעודכן שמעבד את המידע מהבנקים באופן שוטף. זה לא מידע בדיעבד, זה מידע אמיתי להמשך.

למידע שוטף על פיקדונות

ההשוואה בין הבנקים קשה כי הבנקים עסוקים בלתת מוצרים "כאילו" שונים. ולכן חשוב להבין את ההנחות לגבי המחשבון: בפיקדון של עד שנה דרשנו שהפיקדון יהיה גמיש נזיל. אבל בפיקדון של שנה ומעלה, יופיעו גם פיקדונות שלא ניתן לשבור אותם באופן שוטף.

הבנקים מזרחי, לאומי ודיסקונט שיפרו את ההצעות שלהם לפיקדונות, אבל פיקדונות מעל שנה מספקים את התשואה שמופיעה במחשבון רק אם נשארים עד סוף התקופה.

ועוד נקודה חשובה - הפיקדונות השקליים הם גם בריבית קבועה וגם בריבית משתנה. כדי להשוות ביניהם צריך לעקוב באופן שוטף אחרי הריבית. עדכנו את הריבית פריים וכך תקבלו את הפיקדון הטוב ביותר, בלי קשר לסוג הפיקדון (ריבית משתנה או קבועה).

* המדריך נכתב על ידי מערכת אתר הון, מדריכים פיננסים. המידע והנתונים במדריך אינם מהווים המלצה לרכוש או למכור נכסים כלשהם; וכן אינם תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.