תתחיל לדווח על תוצאות yes בנפרד מתוצאות בזק, בעקבות הערכת שווי חדשה שתינתן לאחזקה של בזק (49%) בחברת הלוויין
עבור אלוביץ', הבעלים של חלל לוויינים, זהו מיזוג אנכי מושלם אם ירכוש את yes
זאת עקב החלטת ביהמ"ש העליון למנוע את מיזוג בזק ו-yes ■ הרשות תעניק לחברות פרק זמן של מספר חודשים לסיום השותפות ■ אם הצדדים לא יגיעו להסכמות, מתכוונת הרשות להורות להם לפרקה ולקצוב זמן לסיומה
שופטי העליון הפכו את החלטת בית הדין להגבלים בעניין ■ המשמעות: בזק תצטרך להיפרד מאחזקותיה ב-yes ולא תוכל להפוך לבעלת השליטה בה - ושאול אלוביץ' יוכל להשתלט על החברה
יעלה בפלטפורמה של HOT ו-yes, ככל הנראה במקומו של ערוץ ג'טיקס ■ תמי לנדסמן, מנכ"ל ערוץ ג'טיקס, תשמש כמנכ"ל "דיסני ישראל"
מימנה את התשלום הראשון בסך 30 מיליון שקל ממקורותיה העצמיים ■ החל ממועד חתימת ההסכם תהיה זכאית לחלק היחסי מדמי השכירות
הפסדיה של חברת הלוויין הצטמצמו ב-4%, והכנסותיה קטנו ב-1% ל-376 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל ■ שיעור ה-EBITDA גדל ל-30.6% ■ ההכנסה הממוצעת למנוי קטנה ל-224 שקל בחודש
גם ברבעון הראשון של השנה איבדה החברה כ-3,000 מנויים, בעוד yes דווקא מוסיפה מנויים מרבעון לרבעון ■ סקר השירות של "גלובס" קובע: לקוחות yes מרוצים יותר מלקוחות HOT
סקר השירות של "גלובס" מצא כי HOT ו-yes מציגות שתיהן שיפור בשביעות-רצון לקוחותיהן, אך חברת הלוויין מובילה על חברת הכבלים בכל הפרמטרים ■ למי שבכל זאת שוקל לנטוש - "גלובס" בדק את כל האופציות
התובע טען כי yes ביטלה את שידורם של 2 ערוצים בחבילת המדע והטבע מבלי לפצות את הלקוחות ■ נקבע כי המנויים זכאים לכאורה לפיצוי כאשר מוסר ערוץ מחבילת ערוצים ■ סכום התביעה הוערך במקור בכ-19 מיליון שקל
המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר
מה מלמד הביקוש ב-VOD שנרשם לסרט "מלך רייטינג" שביים דורון צברי ב-2001
לכל מי שפספס חלק מהפרקים הקודמים בטלנובלה המייגעת שנקראת "שוק הטלוויזיה בישראל", "גלובס" מסביר איך בכלל הגענו עד הלום - וממליץ מה לעשות כדי להתחיל לפתור את הקשר הסבוך הזה
קשת נמצאת על המדף - ולאומי מנהל מו"מ עם תשובה למכירת אחזקותיו בזכיינית
נסיון משרד התקשורת לפתור את החיווט בבתים מעלה שאלות צרכניות חדשות
בכבלים מעדיפים את שידורי מכבי ת"א ביורוליג, בלוויין "מוכנים לשמוע" דווקא על שידור המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל ■ הרעיון הבסיסי היה לרכוש תכנים אטרקטיביים ובכך למנוע בריחה של צופים לחבילה הדיגיטלית
בזקגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםטלוויזיהישראל במלחמהישראל מתגייסתפלאפוןפרטנרפרסומות