פולאר מחזיקה 7.9% מחברת הלוויין העסקה אמורה להיסגר כשיסתיימו ההליכים המשפטיים בעניין המיזוג בין בזק ו-yes
בנק לאומי מחזיק במניות של קשת ושל yes, ולטענת משרד התקשורת מדובר באחזקות צולבות המפרות את תנאי הרישיון של חברת הלוויין עפ"י הערכות, לאומי יעדיף למכור את אחזקותיו בקשת ולא את אחזקותיו ב-yes
המהלך ילווה בפעילות שיווקית נרחבת בהשקעה מדווחת של כ-3.5 מיליון שקל, כולל קמפיין שיעלה בטלוויזיה ובקולנוע ויתקשר את הסדרה "תיכון השיר שלנו" בנוסף יעלה הערוץ תוכנית חדשה של טל ברמן, "תרבות רעה"
התפשטות הממירים המקליטים (DVR) הפכה את הפרסומות לפחות ופחות נצפות בעולם מפתחים מודלים חדשים של רווח לטלוויזיה, אך בישראל הטלוויזיה המסחרית מעדיפה להיאבק במגמה במקום להתאים עצמה אליה
אמנם בשוק קיימות אלטרנטיבות חוקיות, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי מי שבאמת רוצה לראות טלוויזיה בלי לשלם דמי מנוי ל-HOT ול-yes ייאלץ לוותר על מגוון בתכנים, על הפקות מקור איכותיות או על תרגום לעברית
קטגוריית D-BOX ON DEMAND כוללת סדרות של דיסני, ABC ו-ESPN - כגון "עקרות בית נואשות", "האנטומיה של גריי" ו"סקראבס" - ששודרו עד כה בבלעדיות ב-yes המחיר החודשי של הקטגוריה עומד על 24.9 שקל
שיעור ה-EBITDA ברבעון הרביעי של 2008 עלה ל-32.4% ביחס ל-29.6% ברבעון המקביל מספר מנוייה של חברת הלוויין גדל ל-560 אלף - ההכנסה החודשית פחתה בשיעור זניח ל-225 שקל בממוצע
מספר מנויי ה-ADSL גדל ב-1.1% ברבעון ל-1.01 מיליון, על רקע שחיקה במספר המנויים הקווים yes הגדילה מס' המנויים ב-4,000 - לא הצליחה לגייס את כל נוטשי HOT שיעור ה-EBITDA של פלאפון ברבעון - 25.8%
המיזוג של בזק עם yes נתקע עקב בקשת רשות ההגבלים לערער על אישור המיזוג בתנאים, ובעקבות הערעור שהגישו הרשות ויורוקום לבית המשפט העליון
פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח
יפעת בקרת פרסום: תת-ענף רשתות השיווק מוביל את הפרסום בפברואר yes הוא המותג המושקע ביותר
העלאת המחירים תיכנס לתוקף החל מחודש אפריל בעקבות העדכון, מחיר החבילה הבסיסית ב-yes יתייקר מ-199 שקל ל-204 שקל לחודש
מדובר בצעד חשוב מאוד ל-yes, שכן אחת הבעיות המרכזיות שלה בתחרות מול HOT היא העובדה שאין לה מערכת של VOD, וחלות עליה מגבלות כבדות מאוד בגלל השתייכותה לקבוצת בזק
חברת הכבלים מסיימת את 2008 עם רבעון בעייתי, שכלל מלבד נטישת מנויים משמעותית גם ירידה ב-EBITDA ובהכנסות משידורים בשנה כולה נרשם גידול של 17% ב-EBITDA, שהסתכם בכמיליארד שקל
ב-HOT וב-yes זועמים על המלצת ועדת מרדכי לדחות את הפרסום בכבלים ובלוויין ל-2012 מנכ"ל yes, רון אילון: "יש התערבות יתר של פקידים בשווקים תחרותיים" סמירה: "לא ניתן לפרסם בכבלים לפני שיש גוף מסדיר"
כיום התשלומים של yes לספקיה נעים בין שוטף פלוס 40 לשוטף פלוס 70 מחברת הלוויין נמסר בתגובה: "אנו נמצאים בתקופה בה מזומנים הם הפקטור החשוב ביותר בעסקים"
בזקגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםטלוויזיהישראל במלחמהישראל מתגייסתפלאפוןפרטנרפרסומות