זירת הדיגיטל משתנה כל הזמן, אך ב-2014 כללי המשחק הפכו ברורים יותר
דרמה בשוק המלצות התוכן המקומי שמגלגל 30 עד 40 מיליון שקל בשנה: טאבולה יוצאת למאבק מול אאוטבריין ששולטת בתחום
החברה, המפתחת מנוע המלצות של תכנים באינטרנט, הודיעה היום על צירופו של רונן קלר לתפקיד ראש המטה (Head of Staff)
השווי המוערך של החברה הוא מיליארד דולר ■ על פי הערכות שונות בשוק, אאוטבריין צפויה לסיים את שנת 2014 עם הכנסות בהיקף של יותר מ-200 מיליון דולר
אאוטבריין מספקת המלצות תוכן באתרי אינטרנט ■ קבוצת המדיה טיים (Time) תאמץ את פלטפורמת המלצות התוכן של אאוטבריין כפלטפורמת ההמלצות הבלעדית לקהל קוראיה ■ אאוטבריין צפויה להנפיק במחצית הראשונה של 2015
תחום ההמלצות התוכן באינטרנט תוסס: הענקית האמריקאית תנסה להילחם בשני הסטארט-אפים הישראליים שכל אחד מהם מגלגל מאות מיליוני דולרים
ההנפקה הראשונית לציבור של הסטארט-אפ הישראלי עומדת שוב על הפרק - בשווי גבוה יותר מכפי שדובר בשלהי 2013
מחקר של חברת אאוטבריין מעלה כי ביקורת טובה גם מעלה דרמטית את המודעות הבלתי נעזרת למותג ולמוצר
אאוטבריין, שנבחרה לחברה המבטיחה של "גלובס" לשנת 2011, מתכננת להנפיק בוול סטריט לפי שווי של 700-800 מיליון דולר, כשבכוונתה לגייס 100-200 מיליון דולר
מנכ"ל וממייסדי אאוטבריין בכנס הג'רני: "עבורי, ב-5-6 השנים הראשונות אתה עדיין לא כל כך בעסק, רק אחרי זה הכיף מתחיל"
מינוי בעל תפקיד כזה הוא צעד מחייב שחברה עושה לקראת הנפקה, מה שמאשש עוד יותר את העובדה שאאוטבריין בדרך לוול סטריט ■ סמנכ"ל הכספים החדש ג'ף דייוויסון ליווה את החברה הקודמת שלו גם כן להנפקה
החברה שממליצה על תכנים ברשת שואפת לגייס 100-200 מיליון ד' ■ אאוטבריין נבחרה לסטארט-אפ המבטיח של "גלובס" ב-2011
אאוטבריין מציעה מנוע המלצות לתכנים באינטרנט והיא צומחת במהירות, ורושמת הכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנה ■ עד היום השקיעו בחברה 64 מיליון דולר, כולל בסבב הנוכחי
אאוטבריין מפתחת מנוע שממליץ לגולשים על תכנים רלוונטיים ברשת ■ "אנחנו רוצים לתת לקוראים המלצות התוכן הטובות ביותר, ולאפשר למו"לים למצוא הדרך אל הצרכנים" ■ צפו בנבחרת הסטארט-אפים של "גלובס" ל-2011
בשבוע שעבר רכשה החברה של ירון גלאי את חברת מנוע ההמלצות Surphace בכמה מיליוני דולרים ■ הגיוס יממן את תהליך המיזוג והפיתוח העסקי בארה"ב, באירופה ובישראל
גלאי, שחתום על מכירת קוויגו ל-AOL תמורת 340 מיליון דולר, עושה צעד נוסף עם הסטארט-אפ החדש שלו: "הכסף נועד להגדיל עכשיו את נתח השוק שלנו במידה משמעותית"
אדם סינגולדההנפקההנפקה ראשונית לציבורוול סטריטטאבולהירון גלאיישראליות בוול סטריטמיזוגים ורכישותנאסד"קפרסום דיגיטלי