לכחצי מהיקף זה, 100 מיליון דולר, אחראית חברה אחת ויחידה, ויה (Via) שפיתחה פלטפורמה להפעלת תחבורה ציבורית-שיתופית ■ אאוטבריין השלימה סבב גיוס של 45 מיליון דולר
ברבעון הקודם גוייסו 27.7 מיליארד דולר וברבעון שלפניו - 39 מיליארד דולר ■ שיעור העלייה בשווי החברות הפרטיות: 53% - הנמוך מזה ארבע שנים
הסטארט-אפ Cymbio רוצה להביא את מהפכת המלצות התוכן לעולם המסחר המקוון
הניסיון של אתרי התוכן לשמור אצלם את הקוראים יותר זמן מקבל סיוע מ-Apester, שמייצרת שאלונים רלוונטיים לגולשים, מייצרת אצלם מעורבות וכך עוזרת לפאבלישרים להרוויח עוד כמה דולרים
טכנולוגיית המלצות התוכן של טאבולה תופיע ב-3 השנים הקרובות בנכסי המדיה הדיגיטליים השונים של Gannett, שזמינים ב-110 שווקים
יובל בן יצחק ינהל צוות מפתחים שייצרו פתרונות חדשניים עבור אתרי תוכן ומפרסמים
בכך מצטרפת וואלה לאתר "חורים ברשת", שהודיע בשבוע שעבר כי יטמיע את מערכת ההמלצות של טאבולה
זירת הדיגיטל משתנה כל הזמן, אך ב-2014 כללי המשחק הפכו ברורים יותר
דרמה בשוק המלצות התוכן המקומי שמגלגל 30 עד 40 מיליון שקל בשנה: טאבולה יוצאת למאבק מול אאוטבריין ששולטת בתחום
החברה, המפתחת מנוע המלצות של תכנים באינטרנט, הודיעה היום על צירופו של רונן קלר לתפקיד ראש המטה (Head of Staff)
השווי המוערך של החברה הוא מיליארד דולר ■ על פי הערכות שונות בשוק, אאוטבריין צפויה לסיים את שנת 2014 עם הכנסות בהיקף של יותר מ-200 מיליון דולר
אאוטבריין מספקת המלצות תוכן באתרי אינטרנט ■ קבוצת המדיה טיים (Time) תאמץ את פלטפורמת המלצות התוכן של אאוטבריין כפלטפורמת ההמלצות הבלעדית לקהל קוראיה ■ אאוטבריין צפויה להנפיק במחצית הראשונה של 2015
תחום ההמלצות התוכן באינטרנט תוסס: הענקית האמריקאית תנסה להילחם בשני הסטארט-אפים הישראליים שכל אחד מהם מגלגל מאות מיליוני דולרים
ההנפקה הראשונית לציבור של הסטארט-אפ הישראלי עומדת שוב על הפרק - בשווי גבוה יותר מכפי שדובר בשלהי 2013
מחקר של חברת אאוטבריין מעלה כי ביקורת טובה גם מעלה דרמטית את המודעות הבלתי נעזרת למותג ולמוצר
אאוטבריין, שנבחרה לחברה המבטיחה של "גלובס" לשנת 2011, מתכננת להנפיק בוול סטריט לפי שווי של 700-800 מיליון דולר, כשבכוונתה לגייס 100-200 מיליון דולר
אדם סינגולדהדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורוול סטריטטאבולהירון גלאיישראליות בוול סטריטמיזוגים ורכישותפטריק דרהיפרסום דיגיטלי