הבעלים של רשת אופטיקנה לא מתרגש ממבצעי המכירה של אופטיקה הלפרין המתחרה ("סתם גימיק שיווקי"), מגן על דמי השכירות הגבוהים בקניונים ומסביר למה למכור משקפיים בזול זה כמו למכור קרפיון בשקל
הרווח הנקי הסתכם בכ- 3.9 מיליון דולר ■ הכנסות החברה ברבעון השני ירדו ב-5.1% והסתכמו בכ-35.2 מיליון דולר בעיקר כתוצאה מהפיחות בערכו של האירו אל מול הדולר ■ יתרות המזומנים הסתכמו בכ- 27.4 מ' ד'
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום thinkdesign, יכלול עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפקות אופנה ושלטי חוצות, תחת הסלוגן " FASHION באחריות רפואית"
לאחרונה רכשה הרשת 3 חנויות אופטיקה פרטיות, והיא מנהלת מו"מ עם 14 חנויות נוספות בהיקף כולל של כ-4 מיליון שקל
את החברה הקים מנחם אברהם, שמכר בעבר את צ'יפקום ופרומיננט תמורת סכום כולל של מיליארד דולר הגיוס הנוכחי מעמיד את סך ההון אותו גייסה החברה על כ-53 מיליון דולר, לאחר שני גיוסי הון קודמים
הפניקס גמאכרטיסי אשראימוצרי חשמלמשקפייםעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםקניותשמיר אופטיקה