כלי פיתוח חדש וחינמי המבוסס על סריקה טלפונית יגלה לכם מה המרשם של המשקפיים שלכם • בשלב זה האפליקציה יעילה רק במקרה של מרשמים פשוטים - ולא למשקפי ביפוקל למשל
יחליף את עמוס נצר, שפורש בתום 9 שנים בתפקיד
כיום המצב בישראל הוא שכאשר אדם מבצע בדיקה ראייה אצל אופטומטריסט – הוא לא רשאי לקבל את תוצאות הבדיקה, בין אם רכש משקפיים במקום ובין אם לא ■ ועדת הבריאות אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שתשנה את המצב
אירוקה קיבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק משקפי השמש והראייה של המותגים טום פורד, רוברטו קוואלי, טוד'ס, סברובסקי, מונקלר, בלינסאנגה, טימברלנד ועוד ■ לפידות מדיקל תייבא ותשווק את משקפי Dunhill ו-Loewe
שוק משקפי השמש והאופטיקה עובר מהפכה - והפך לאופנתי ומוטה מחיר ■ השחקנים הוותיקים נאלצו לחתוך מחירים ■ על הדרך, הנהנות העיקריות הן בר רפאלי ומורן אטיאס, שהופכות לשותפות בעסקים, וגוזרות קופון יפה - מבלי להשתתף בסיכון
בדומה לחוזה של בר רפאלי עם קרולינה למקה, חלק מהתשלום של אטיאס עשוי לכלול אופציה לרכישת מניות ברשת האופטיקה החדשה שמקימה ריטייל 3000
מהשתתפות של קופ"ח ועד הזמנה מאתרים מחו"ל ■ רגע לפני שמזמינים משקפיים כדאי לבדוק איך אפשר להוזיל את ההוצאה, שנעה בין מאות לאלפי שקלים
חברת פיניסאר (Finisar) תרכוש את החברה הישראלית שעוסקת בציוד לתקשורת אופטית, במזומן ובמניות ■ החברה מעסיקה 140 עובדים בישראל וצפויה להמשיך ולפעול באותו המיקום כחברה בת של פיניסאר
שתי החברות מכירות היטב כבר תקופה ארוכה - לפחות מאז שברודקום השקיעה בחברה הישראלית בשנת 2004 - ומדי פעם עולה על הפרק אפשרות למיזוג כזה
עד עתה שיווקה טבע מדיקל מגוון של מוצרי אופטיקה שונים, וכעת יוצאת החברה במהלך אסטרטגי המכנס וממתג את כל מוצרי טבע אופטיקה תחת מותג אחד מוביל
"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל בהשוואה למדינות המערב ■ מדוע אנו משלמים פי 3-4 על טאבלטים, פלייסטיישן, דיאודורנט, שמפו, צעצועים ועוד? לא רק בגלל מיסוי גבוה - אלא גם בגלל מחסור ביבוא מקביל, גם כשהוא מותר לפי חוק ■ לקרוא ולא להאמין
רשת "קרולינה למקה" תמנה בתוך חודשיים 20 סניפים שיוקמו בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ הרעיון הוא להציע משקפי שמש במחירים מוזלים ולנגוס ברשתות משקפי השמש והאופטיקה
מדובר במתחזים ללאופטומטריסטים מורשים, הבודקים לקוחות הזקוקים לחידוש רישיון נהיגה, ופועלים על-פי הטענות תוך הצגת מצג-שווא, הטעיית הציבור, מירמה וזיוף
הבידול בין רשתות האופטיקה הוא מזערי, אך חברת Luxottica מצליחה לייצר חדשנות אמיתית
בישראל ישנם כיום 200 אלף משתמשי עדשות מגע ■ נתח השוק של עדשות המגע הרכות הוא 90%
הבעלים של רשת אופטיקנה לא מתרגש ממבצעי המכירה של אופטיקה הלפרין המתחרה ("סתם גימיק שיווקי"), מגן על דמי השכירות הגבוהים בקניונים ומסביר למה למכור משקפיים בזול זה כמו למכור קרפיון בשקל
אופטיקה הלפריןאירוקההפניקס גמאכרטיסי אשראימשקפייםעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםשמיר אופטיקה