אחריות תאגידית

כתבות אחרונות

 

“תפקיד העסקים להפוך את העולם למקום טוב יותר, ולא רק לחשוב על שורת הרווח, גם בתקופה קשה”

בלה אברהמס, סמנכ"לית קשרי ממשל, תקשורת ואחריות תאגידית באינטל ישראל, מסבירה מדוע החברה החליטה דווקא בשיא המשבר להגביר את הפעילות בתחום האחריות התאגידית ולהציב יעדים שאפתניים לשנת 2030

שני אשכנזי 24.06.2020
יהודית ימפולסקי וענת לוין בכנס "חומר למחשבה" של גלובס / צילום: איל יצהר, גלובס
ראיון

״התחברנו ליתרון היחסי של עבודה מהבית עוד לפני הקורונה״

"העשייה העסקית והחברתית הולכות ביחד מאז שהחברה נוסדה, והיא משפיעה על החברה בעידן הקורונה יותר מאי פעם", כך אמרה כעת יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש באמדוקס, במסגרת ועידת האחריות התאגידית של גלובס

הילה ויסברג 24.06.2020
כרם נבו וליאור קרנכל, בכנס "חומר למחשבה" של גלובס / צילום: איל יצהר, גלובס

"דור שלם של יזמים נתקלים באותן בעיות, והחלטנו לשנות את זה"

כך אמרה ליאור קרנכל מנהלת יוזמת Startup for Startup במאנדיי בכנס "עסקים לוקחים אחריות: חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בשעת משבר"

אורי ברקוביץ' 24.06.2020
פרופ' אור קרסין, פרופ' עדי וולפסון, אבי בלאו, כנס חומר למחשבה / צילום: איל יצהר, גלובס

"אם החברות בישראל ייקחו אחריות הן יוכלו לעשות שינוי גדול במשבר האקלים"

רגולציה מאוד כופה שמרתיעה – דוחקת את המוטיבציה הפנימית לתאגידים שרוצים לעשות מעבר", כך אמרה ד"ר אור קרסין, מומחית לרגולציה סביבתית ומרצה בכירה למדיניות ציבורית באוניברסיטה הפתוחה במסגרת כנס "עסקים לוקחים אחריות" של גלובס

אורי ברקוביץ' 24.06.2020
חן הרצוג, שותף וכלכלן ראשי, BDO, ועברי ורבין, מנכ"ל GoodVision מקבוצת פאהן קנה, בכנס חומר למחשבה / צילום: איל יצהר, גלובס

"תוכנית החל"ת דחפה את החברות לפטר עובדים. בארה"ב פעלו הפוך"

כך אמר חן הרצוג, שותף וכלכלן ראשי BDO, בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" • עברי ורבין, מנכ"ל GoodVision מקבוצת פאהן קנה: "המשבר הכניס פעם ראשונה אחריות תאגידית למיינסטרים ביזנס, לחדרי ההנהלה והבורד"

שירי חביב ולדהורן 24.06.2020
הובלת תהליכים ארגוניים בזמן משבר, כנס עסקים לוקחים אחריות / צילום: איל יצהר, גלובס

"במשבר הנוכחי הבנו שהחוסן תלוי לא רק בכסף בבנק, אלא גם בקשר עם העובדים"

כך אמרה ונגה לבציון נדן, מנהלת שותפה של קרן value^2 ומנכ"לית Greeneye, בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" • ד"ר טליה אהרוני: "אחריות תאגידית היא לא פילנתרופיה אלטרואיסטית" • שירלי קנטור: "נדרש הרבה אומץ להבין איפה משפיעים לטובה ולרעה"

שירי דובר 24.06.2020
משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, בכנס חומר למחשבה  / צילום: איל יצהר, גלובס

"לשני שלישים מהעובדים שלנו נעלם התפקיד בין-רגע - אבל המשכנו להעסיק אותם"

כך אמר משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" • החברה המשיכה למחזר קפסולות משומשות, מאחר ו"גם בתקופת המשבר לא רצינו לזנוח את ההיבט הסביבתי, זהו אחר מהעקרונות המובילים שלנו"

הילה ויסברג 24.06.2020
אלונה בר און, מו"ל גלובס, בכנס חומר למחשבה  / צילום: איל יצהר, גלובס

"לעולם האחריות התאגידית יהיה קשה לפרוץ קדימה בלי עיתונות כלכלית שמטפחת אותו"

בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" אמרה מו"ל "גלובס" אלונה בר און כי עיתונות כלכלית בריאה לא תוכל להמשיך לדבר רק על חלק מזערי מהמדינה, אלא גם על עצמאים ועסקים קטנים, פריפריה, נשים, החברה החרדית והחברה הערבית

אלונה בר און 24.06.2020
ועידת אחריות תאגידית  / עיצוב: טום סוויסה, גלובס

עסקים לוקחים אחריות: חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בשעת משבר

האם בשעת משבר עסקים מתרחקים מאחריות תאגידית, או דווקא מגבירים אותה? • איך השפיעה מגפת הקורונה על הנכונות והיכולת של עסקים לתרום לקהילה? • ועידת האחריות התאגידית של גלובס בשידור חי באתר ובעמוד הפייסבוק

שירות גלובס 24.06.2020
אחריות חברתית תאגידית / אילוסטרציה: Shutterstock

מהי אחריות תאגידית בימי קורונה

האחריות התאגידית האמיתית באה לידי ביטוי בליבה העסקית שלרוב אינה חשופה, ונמצאת בממשקים הנסתרים והאפרוריים יותר עם הלקוחות, העובדים ושאר מחזיקי העניין • לכן דווקא משבר הקורונה המצוי עדיין בעיצומו, הוא הזדמנות טובה לזהות חברות אחראיות במלוא מובן המילה

עברי ורבין 15.06.2020
תורות עמוסים בכניסה לרשתות השיווק / צילום: איל יצהר, גלובס
דעה

דעה: העולם עובר טלטלה, הגיע הזמן לחדש את האמון בין הציבור והתאגידים

ההתגייסות של נותני השירותים בתקופת הקורונה בלטה לחיוב • המשבר יכול להיות גם זרז לתהליכים חיוביים ובראשם חידוש יחסי האמון עם הצרכנים

צביקה ביידא 12.05.2020
אישה שעוטה מסכה מטיילת עם הכלבה שלה בכיכר דיזינגוף בתל אביב / צילום: Corinna Kern, רויטרס

דעה: התאוששות מכלילה – התפקיד של המגזר העסקי

השילוב שבין תחושת משמעות ומטרה מחוזקים לקיומם של עסקים לבין התפקיד הטבעי של הנעת הכלכלה, מהווה הזדמנות לעסקים לתרום להתאוששות שתהיה הפעם מכלילה יותר ובטווח הארוך לסולידריות ולחוסן העמוקים של החברה הישראלית

מומו מהדב 29.04.2020
מונית מעופפת/ צילום: מתוך אתר החברה Lilium

והרי החדשות: אכפתיות יכולה להשתלם כלכלית, ופקק הוא הזדמנות עסקית ומיתוגית

הבשורה הגדולה של כנס הדיגיטל והטכנולוגיה Web Summit Lisbon שנחתם בסוף השבוע היא לא דיגיטלית או טכנולוגית; קוראים לה פשוט Purpose Marketing • על מה בונים ב-P&G ובאיקאה, ולמה נדמה שלאנושות אין בעיות גדולות יותר מתורים?

איתי צמיר 18.11.2019
אלה אלקלעי / צילום: תמר מצפי
דעה

תשובה לשאלה של אתמול והתעלמות מהמצב של היום

השאת רווחים איננה יכולה להיות התכלית החברתית הבלעדית של חברה עסקית • דעה - בתגובה לעו"ד דוד חודק

אלה אלקלעי 18.10.2019

"יצירת ערך חברתי אינה נופלת בחשיבותה מיצירת ערך כלכלי לבעלי המניות"

ארגונים המנהלים את ההשפעות החברתיות והסביבתיות שלהם במסגרת האסטרטגיה העסקית, ומשיתים על עצמם מדיניות ירוקה וגישה חברתית, נהנים בין השאר משיפור במוניטין וצמצום עלויות • כך, מיחזור מוצרים, העצמה נשית וסיוע לאוכלוסיות מוחלשות הם בעלי השפעה חיובית גם על הקהילה ובעיקר על תחושת הגאווה של העובדים שמרגישים מחוברים יותר לארגון בו הם מועסקים

נתן סטולרו 22.09.2019
משתתפי הכנס/ צילום: איל יצהר

"כנראה שיגיע עוד משבר, אבל הוא לא יכלול מחסור חונק בכסף כמו ב-2009"

נגראג' קשייאפ, מנהל קרן הון הסיכון התאגידית של מיקרוסופט, נאם בפני כ-2,500 איש שהשתתפו בכנס ג'רני של EY ישראל ושל "גלובס" • קשייאפ דיבר על הרתיעה מקרנות תאגידיות ואמר: "יש יתרון בגיוס כסף מקרנות כאלו, כי יש לנו סבלנות ואנחנו לא צריכים לייפות את החברות בצורה מלאכותית"

גלי וינרב 18.09.2019

   123456   

   נמצאו 92 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6