ההנחה הדרמטית כי ההצהרה של 181 מנכ"לים בכירים כי "רווחים זה לא הכול" היא "שינוי כיוון" מבוססת בעיקר על אי הבנה של מהות הקפיטליזם • אך לא מדובר בשינוי כיוון, אלא בהצהרה על המשמעות הרחבה של השיטה הקפיטליסטית • דעה
הפוטנציאל המהפכני של הצהרת 181 המנכ"לים הבכירים כי "רווחים זה לא הכול" הוא גם בכך שאנו, הדוגלים ומעודדים השקעות אימפקט ומאמינים בקפטיליזם קשוב, איננו קבוצת שוליים הזויה אלא המבשרים של כלכלת המחר • דעה
הצהרת 181 המנכ"לים של החברות הגדולות בארה"ב כי מטרתה של חברה עסקית היא לא רק למקסם רווחים לבעלי מניות אלא לדאוג לכלל החברה - לא עברה בשקט • ארגון המייצג את הגופים המוסדיים הגדולים בארה"ב טוען כי מדובר ברעיון רע ומסוכן שעלול למוטט את כל התפיסה הקפיטליסטית • ניתוח "גלובס"
חברות ההייטק הגדולות בעולם היו שותפות לגיבוש ההצהרה על כך שהרווח אינו הדבר היחיד שחשוב, הדברים האפלים במרקטפלייס של פייסבוק, והתפקיד החדש של מפקד 8200 לשעבר • כל מה שהיה השבוע בתעשיית ההייטק
לקראת שינוי תפיסתי היסטורי בקפיטליזם: מטרת חברה עסקית היא לא למקסם רווחים לבעלי מניות - אלא לכלל החברה • כך הצהיר "השולחן העגול של העסקים" - פורום שמאגד כ-200 חברות ענק אמריקאיות, ושכח את מה שהטיף להם לפני ארבעה עשורים הכלכלן השמרני מילטון פרידמן • נראה שדור המנהלים הנוכחי של הקפיטליזם מתחיל להפנים את ערכי התקופה החדשה • ניתוח "גלובס"
מוטי אליאב, מנכ"ל eBay ישראל, בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, והכי חשוב - השמירה על האיכות
צמצום הפערים אינה מגיעה ללא תמורה. היא מביאה יצירתיות, נאמנות למקום העבודה וגידול בפריון
החברה הביטחונית-ממשלתית דורגה במקום הראשון בדירוג פלטינה פלוס לאחריות תאגידית בקרב החברות הממשלתיות של מעלה
המציאות שבה שורות הרווח היא האינטרס העליון של תאגידים, מרחיקה אותם מהייעוד הבסיסי שלהם שהוא תרומה לכלל החברה • הדרך לתיקון עוברת דרך כולנו: רגולטורים, משקיעים, ארגונים חברתיים וצרכנים שחייבים לבחור בחברות שמייצגות גם את האינטרסים שלהם • דעה
המילניאלס אוהבים את הצרכנות שלהם "מוסרית" - אל תאבדו אותם
לפי סקר מעלה, בשנה האחרונה יש עלייה במידת האמון שהציבור רוכש לחברות גדולות
אי-אפשר לזייף שילוב ערכים ואחריות חברתית-סביבתית בארגון עסקי
פונקציונליות או חוייה טובה ממוצר כבר לא מספיקים. צריך לספק גם משמעות חברתית
עד שנות ה-80 היה ברור שחברות מחויבות לא רק להצלחה עסקית - אלא גם לעובדים, ללקוחות ולקהילה • בסוף המאה הקודמת התבססה תיאוריה חדשה, שלפיה הן מחויבות רק למקסום התשואות לבעלי מניות • הסנטורית אליזבת וורן מסבירה כיצד החוק שהיא מציעה יחייב את החברות לחזור לדאוג לעובדים ולגורמים נוספים
בעולם של רשתות חברתיות, דברור כלפי חוץ הוא חלק מהחוסן של חברה
הענקת משמעות לארגון או לחברה עסקית מביאה מוטיבציה לעובדים ותשואה לבעלים
אחריות חברתיתאיכות הסביבהגיוון תעסוקתידוחות אחריות תאגידיתכלכלת אקלים וסביבההשקעות ESGהתחממות גלובליתמגדל ביטוחתנובהתרומה לקהילה