כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד
אמר את הדברים בעקבות הערכות בענף הפרסום לפיהן הוא שוקל להיפרד משותפו למשרד הפרסום, הדר גולדמן, שנחשד אתמול בתקיפה ואיומים על אחותו וגיסו של עופר נמרודי
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
ח"כ כרמל שאמה יזם הצעת חוק שלפיה בזמן הפרסומות בטלוויזיה יופיע שעון שימנה את הזמן עד סיומן ■ אמר בתגובה לדברי אילון זרמון בגלי צה"ל: "נשקול את דברי הפרסומאים, אבל קודם כל מה שחשוב זה הצרכנים"
הפרידה הצפויה היא בעקבות התקררות היחסים בין אילון זרמון לבין דני זלקינד, בעלי אלקטרה, שמחזיק בחלק מהשיווק של סוני באמצעות ברס תקשורת
שבוע אחרי התחרות, הרוחות בענף עדיין סוערות: רוב בעלי משרדי הפרסום סבורים שהשופטים נכנסו יותר לשיקולי פוליטיקה ופחות לשיקולים מקצועיים ■ יגאל שמיר: "שאלת מיליון הדולר היא האם הענף מסוגל לשפוט את עצמו"
כך אומר הפרסומאי גיל סמסונוב בתגובה למעצרו של טופז ■ היחצ"ן צבי וילדר מתקשה להאמין שלקוחו לשעבר מסוגל למעשים כאלה - אך אומר: "אנשים שנמצאים בטופ ונעלמים יכולים לפעמים לעשות דברים לא הגיוניים"
מדובר בבשורה לא טובה למשרד הפרסום זרמון-גולמן, שיטפל מעתה רק בפעילות התדמיתית של הרשת
לטענת חברת החשמל, המשרד לא עמד בתנאי הסף במכרז - ניהול תקציבים בהיקף של 100 מיליון שקל ב-2006-2007 מקאן-אריקסון נבחר כזוכה בתקציב בזרמון-גולדמן שוקלים לתבוע שוב את החברה
זאת כדי לבחון את עמידתו בתנאי הסף של המכרז המשרד התבקש בין היתר להוכיח כי הוא אכן האחראי על מלוא תקציב הפרסום של חברת האופנה פוקס
בענף מספרים כי היחסים בין השניים אינם כתמול-שלשום, בשל משקעים מפרשת האגרוף שנתן גולדמן לספי שקד השניים מכחישים בעיות בשותפות הדר גולדמן: "מדובר בקמפיין שעושה מישהו על גבנו כדי להחליש את המשרד"
במשרד הפרסום זרמון-גולדמן פוטרו 5 עובדים בראובני-פרידן פוטרו 5 עובדים - ונערכים לפיטורים נוספים במקאן-אריקסון הקפיאו גיוסי עובדים חדשים
שקד טוען גם כי "אילון זרמון פנה אליי והציע לי להיכנס כשותף ב-25% מזרמון-גולדמן" זרמון בתגובה: "מגוחך! איננו זקוקים לשירותיו. אני מודה לו על הפנייה"
Beהדרת נשיםאירועים ומינוייםזרמון DDBישראל מתגייסתמקאןמשרדי פרסוםרונית רפאלשוויון מגדריתקציב פרסום