אמון הציבור

כתבות אחרונות

 

דוח אמון הציבור: על מה מתלוננים הצרכנים בענף הגז הביתי?

הדוח מתריע על ענף בעייתי מבחינה תחרותית הסובל משורת בעיות: היעדר שקיפות במחירים ואפליה במחירי הגז, העלאת מחירים ללא יידוע הצרכנים תוך שינוי מחירים מצד ספקי הגז, המתנה ממושכת לטכנאים וניתוק ללא התראה מראש

אפרת אהרוני 06.05.2013

סגירת רשת רהיטי שגם: צרכנים רבים נותרו מתוסכלים

לקוח: "שילמנו 50% משווי העסקה, סכום של 2,500 שקל. המתקין לא הגיע, ואין מענה בכל סניפי הרשת" ■ המועצה לצרכנות: לא לשלם מראש לפני קבלת הסחורה

מיכל רז-חיימוביץ' 08.04.2013

סקר מיוחד: כמה טורחים להתלונן על שירות לקוחות לקוי?

שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"

אפרת אהרוני 14.03.2013

55% מהצרכנים בישראל: כוחנו התחזק השנה

כך עולה ממחקר שביצע מכון ברנדמן ■ חוסר האונים של הצרכן חמור במיוחד מול משרדי הממשלה, ודווקא מול חברות התקשורת יכולת ההשפעה גבוהה יחסית

אפרת אהרוני 28.02.2013

אמון הציבור: הצרכנים בישראל חשופים למחדלי תאגידי המים

ארגון אמון הציבור פרסם היום את דוח מחדלי תאגידי המים ■ טוען כי רשות המים לא גיבשה מנגנון סנקציות כנגד 52 תאגידי המים, שלפי הטענות הפרו את כלליה

מיכל רז-חיימוביץ' 13.02.2013

"הרשתות מוכנות לשקיפות מחירים - בהתערבות המחוקק"

לטענת "אמון הציבור", רשתות השיווק מביעות הסכמה עקרונית לדרישת הארגונים החברתיים לשקיפות מחירים ברמת הסניף - בתנאי שתמוסד ע"י המחוקק

אפרת אהרוני 11.02.2013

בדיקת "גלובס": רוצים לממש תווי קנייה? לא בסוף עונה

מגבלות וסייגים שמטילות הרשתות על מימוש תווי קנייה מרגיזים את הצרכנים ■ "גלובס" בדק איפה ניתן לממש בימים אלה את תווי השי שקיבלתם בחג האחרון

ספיר פרץ 11.02.2013

האם בקרוב נשווה מחירים באינטרנט בין רשתות המזון?

רגע לפני שהצעת חוק בנושא תופסת תאוצה, קוראים ארגוני הצרכנים לרשתות לפרסם ביוזמתן באינטרנט מחירים מעודכנים

מיכל רז-חיימוביץ' 24.12.2012

מתנה לחג מהוט

חצי שנה עברה עד שהוחזרו ללקוח מן השורה דמי מנוי שנגבו בהונאה

ליאת זנד 09.10.2012

ג'קט קרוע, חולצה שדהתה בכביסה: על מה מתלוננים צרכני האופנה?

נעל שנהרסה אחרי שבוע או חולצה שדהתה בכביסה אינם חריגים - כך לפי דוח אמון הציבור עבור "גלובס", שמגלה כי כמעט מחצית התלונות בענף נוגעות למוצר פגום

מיכל רז-חיימוביץ' 03.10.2012

אמון הציבור משיק מוסד ליישוב מחלוקות בין צרכנים לעסקים

עלות ההליך שינוהל על-ידי מומחים: 30 שקל לצרכן, 200 שקל לבית העסק

מיכל רז-חיימוביץ' 26.06.2012

אמון הציבור: מהילת דלק במים - תופעה נפוצה בתחנות הדלק

מדלק מהול שגרם נזק לרכב ועד משאבות לא מכוילות שגרמו לנהגים לשלם יותר: דוח אמון הציבור ממפה שורה של בעיות ומתייחס לצורך בהפחתת המיסוי על הדלק

אפרת אהרוני 05.06.2012

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים למכירת החיסול בקיקה?

‎‎בדרך להסתער על מוצרי קיקה? כדאי שתדעו שאם תתחרטו, לא תוכלו לבטל כנראה את העסקה או לקבל שירות על מוצר פגום

‎‎מיכל רז-חיימוביץ‏' 31.05.2012

"אמון הציבור" למפרקי קיקה: פעלו לצמצום הפגיעה בצרכנים

לטענת הארגון, מתלונות צרכנים עולה חשש כי מפרקי קיקה אינם עושים מאמץ לצמצום הפגיעה בצרכנים, מקשים על קבלת המוצרים ודורשים תשלומים נוספים

מיכל רז-חיימוביץ' 24.05.2012

פרשת החשבוניות המנופחות: שופרסל הסכימה לבדיקה חיצונית

"אמון הציבור", "ישראל יקרה לנו" והסתדרות הגימלאים: "שופרסל חייבת לשמור על שקיפות, מיידיות והוגנות בבדיקת פרשת החשבוניות"

שירות גלובס 16.05.2012
5 נגרים | לפני כולם

רשת 5 נגרים בקשיים; צ'קים של החברה חוזרים

עובדי החברה קיבלו הודעה שלא להתייצב לעבודה ■ ניסיונות ליצור קשר טלפוני עם כל אחד מ-7 סניפי הרשת הסתיימו ללא מענה

מיכל רז-חיימוביץ' 15.05.2012

   123456789   

   נמצאו 130 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 9