מכרז התדרים של משרד התקשורת הגיע לסיומו, והזוכות הן אקספון ומירס ■ ומה עכשיו?
כך קבעה הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן במשרד התמ"ת, עו"ד תמר פינקוס, שהורתה לחברה להפסיק להחתים צרכנים לתקופות התקשרות האסורות עפ"י החוק
בין הכשלים שאותרו בתלונות נגד החברה ולא טופלו: אי-עמידה בדרישות החוק, שירות לקוחות לקוי, מכירת מוצרים פגומים ועיכובים חריגים באספקת מוצרים
סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים
רונן מנחם, מנהל יחידת ההשקעות והאסטרטגיה במזרחי-טפחות: התמ"ג אמנם תוקן כלפי מטה, אך זו עלייה שישית ברציפות, דבר המקנה ממד של המשכיות ועקביות להתאוששות הכלכלית
החיפוש אחר זוגיות הפך כבר מזמן לעסק מסחרי משגשג, אך דוח שהפיק ארגון "אמון הציבור" מגלה כי העסק כואב לא רק בלב - אלא גם בכיס
הגופים משתנים, השיטה דומה: הלקוח מקבל שיחת טלפון מאיימת מעו"ד או זימון להוצל"פ בגין חוב שלא תמיד ידע עליו ■ כל גוף יכול לנהל את הגבייה כרצונו ולגלגל את העלויות על הצרכן
"אמון הציבור": החברה חדלה לפעול, אינה מספקת מוצרים שהוזמנו ואינה עונה לפניות צרכנים
עלויות התיקון יכולות להגיע עד 1,700 שקל ■ מבדיקת ארגון "אמון הציבור" עבור "גלובס" עולה כי הלקוחות חשופים לתקלות מקוממות וכי הם כבולים לתנאי אחריות דרקוניים
רגע לפני שאחד החוקים הכי צרכניים שנחקקו אי-פעם בישראל יוצא לדרך, "גלובס" מקבץ תשובות לשאלות שיתמודדו איתן הצרכנים, ומתעכב במיוחד על הסיטואציות הפחות מובנות
(עדכון) - לקוחות תובעים מסלקום לפצות אותם בגין "עוגמת-נפש" ■ אחת התובעות: "אסור שתקרה תקלה כזו ברשת בסדר גודל של סלקום; מדובר במחדל גדול מאין כמותו"
עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"
חברי ועדת הבריאות חתמו פה-אחד על הצעת החוק שהגיש יו"ר הוועדה, ח"כ חיים כץ ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור": "מדובר בצעד היסטורי שיביא סוף-סוף לשינוי המיוחל"
התביעה הוגשה בעקבות הפנייה של ארגון "אמון הציבור" השבוע לממונה על ההגרלות באוצר, בטענה כי הפיס מציג סיכויי זכייה גבוהים מהסיכויים בפועל במשחק "1 2 3 משולב"
לטענת הארגון, מפעל הפיס מציג סיכויי זכייה גבוהים מהסיכויים בפועל במשחק "1 2 3 משולב"
זאת כדי להקל על בעלי עסקים בהטמעת התקנות בנושא, שייכנסו לתוקף ב-19 בדצמבר ■ יו"ר הארגון גלית אבישי קראה לעסקים לראות בחוק הזדמנות לכינון יחסים טובים יותר עם הצרכן
ONE ZEROאלונה בר אוןאמון במוסדות שלטון החוקדן אריאליהמגזר העסקיהמכון הישראלי לדמוקרטיההתקשורתמערכת המשפטמשטרת ישראלפרקליטות המדינה