אמון הציבור

כתבות אחרונות

 

שאלות ותשובות: הכול על המהפכה בשוק הסלולר בישראל

מכרז התדרים של משרד התקשורת הגיע לסיומו, והזוכות הן אקספון ומירס ■ ומה עכשיו?

אפרת אהרוני 12.04.2011

"חברת הרפואה הדחופה אמבולנט הפרה את חוק הגנת הצרכן"

כך קבעה הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן במשרד התמ"ת, עו"ד תמר פינקוס, שהורתה לחברה להפסיק להחתים צרכנים לתקופות התקשרות האסורות עפ"י החוק

אפרת אהרוני 12.04.2011

תו "אמון הציבור" נשלל מרשת 5 נגרים

בין הכשלים שאותרו בתלונות נגד החברה ולא טופלו: אי-עמידה בדרישות החוק, שירות לקוחות לקוי, מכירת מוצרים פגומים ועיכובים חריגים באספקת מוצרים

אפרת אהרוני 23.03.2011

2 מכל 3 תלונות צרכנים ל"אמון הציבור" - על חברות תקשורת

סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים

מיכל רז-חיימוביץ' 16.03.2011

"תמהיל הנתונים שפורסמו בארה"ב נוח מבחינת המניות"

רונן מנחם, מנהל יחידת ההשקעות והאסטרטגיה במזרחי-טפחות: התמ"ג אמנם תוקן כלפי מטה, אך זו עלייה שישית ברציפות, דבר המקנה ממד של המשכיות ועקביות להתאוששות הכלכלית

קובי ישעיהו 27.02.2011

זהירות, אהבה: גל תלונות נגד אתרי היכרויות ומשרדי שידוכים

החיפוש אחר זוגיות הפך כבר מזמן לעסק מסחרי משגשג, אך דוח שהפיק ארגון "אמון הציבור" מגלה כי העסק כואב לא רק בלב - אלא גם בכיס

מיכל רז-חיימוביץ' 15.02.2011

קל לעיקול: השימוש המדאיג בשיטות הפחדה לצורך גבייה

הגופים משתנים, השיטה דומה: הלקוח מקבל שיחת טלפון מאיימת מעו"ד או זימון להוצל"פ בגין חוב שלא תמיד ידע עליו ■ כל גוף יכול לנהל את הגבייה כרצונו ולגלגל את העלויות על הצרכן

מיכל רז-חיימוביץ' 01.02.2011

PCBAY מחשבים פשטה את הרגל - אך ממשיכה למכור באתר

"אמון הציבור": החברה חדלה לפעול, אינה מספקת מוצרים שהוזמנו ואינה עונה לפניות צרכנים

אפרת אהרוני 20.01.2011

כמה תיאלצו לשלם כדי לתקן iPhone שהתקלקל?

עלויות התיקון יכולות להגיע עד 1,700 שקל ■ מבדיקת ארגון "אמון הציבור" עבור "גלובס" עולה כי הלקוחות חשופים לתקלות מקוממות וכי הם כבולים לתנאי אחריות דרקוניים

צחי הופמן 03.01.2011

"גלובס" מציג: מהפכת ההחזר הכספי - המדריך המלא לצרכנים

רגע לפני שאחד החוקים הכי צרכניים שנחקקו אי-פעם בישראל יוצא לדרך, "גלובס" מקבץ תשובות לשאלות שיתמודדו איתן הצרכנים, ומתעכב במיוחד על הסיטואציות הפחות מובנות

אפרת אהרוני 13.12.2010

בקשות לייצוגיות ב-2.4 מיליארד שקל נגד סלקום בעקבות התקלה

(עדכון) - לקוחות תובעים מסלקום לפצות אותם בגין "עוגמת-נפש" ■ אחת התובעות: "אסור שתקרה תקלה כזו ברשת בסדר גודל של סלקום; מדובר במחדל גדול מאין כמותו"

אפרת אהרוני ועדי בן ישראל 02.12.2010

המועצה לצרכנות: "אנו מצפים מסלקום לפצות באופן הולם"

עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"

דפנה הראל-כפיר 01.12.2010

עידן חדש? הוגשה הצעת חוק להקמת רשות מזון מרכזית

חברי ועדת הבריאות חתמו פה-אחד על הצעת החוק שהגיש יו"ר הוועדה, ח"כ חיים כץ ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור": "מדובר בצעד היסטורי שיביא סוף-סוף לשינוי המיוחל"

אפרת אהרוני 24.11.2010

ייצוגית: הפיס מטעה את הציבור בנוגע לסיכויי זכייה בהגרלה

התביעה הוגשה בעקבות הפנייה של ארגון "אמון הציבור" השבוע לממונה על ההגרלות באוצר, בטענה כי הפיס מציג סיכויי זכייה גבוהים מהסיכויים בפועל במשחק "1 2 3 משולב"

אפרת אהרוני 18.11.2010

ארגון "אמון הציבור" טוען: "מפעל הפיס מטעה את הציבור"

לטענת הארגון, מפעל הפיס מציג סיכויי זכייה גבוהים מהסיכויים בפועל במשחק "1 2 3 משולב"

אפרת אהרוני 16.11.2010

"אמון הציבור" ערך יום עיון והדרכה בנושא חוק החזרת המוצרים

זאת כדי להקל על בעלי עסקים בהטמעת התקנות בנושא, שייכנסו לתוקף ב-19 בדצמבר ■ יו"ר הארגון גלית אבישי קראה לעסקים לראות בחוק הזדמנות לכינון יחסים טובים יותר עם הצרכן

אפרת אהרוני 08.11.2010

   123456789   

   נמצאו 130 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 9