זאת לאחר שמספר עסקים כיבדו את שטרות המבצע כאילו היו כסף מזומן ■ במבצע "מזומאניה", שבמסגרתו חולקו השטרות לחברי מועדון קלאב 365, הושקעו 5 מיליון שקל
ידוע שעובדים טובים עושים את ההבדל בין הצלחה לכישלון של עסק ■ אבל איך עסקים קטנים מצליחים לגייס עובדים טובים ומתאימים כשאין להם תקציב למחלקת משאבי אנוש? ■ וגם: 10 טיפים של מנכ"ל המשביר לצרכן לגיוס עובדים מוצלחים
הרשת מרחיבה את פעילותה גם לקטגוריות התאורה, מוצרי האמבטיה והריהוט הקל ■ המנכ"ל אסף בן-דב: במהלך כולו יושקעו כמיליון דולר, ועפ"י הערכות היקף המכירות במחלקות כלי הבית ברשת יגדל ב-15%
הקבוצה הצהירה שוב כי בכוונתה להרחיב את תחומי הפעילות לתקשורת ולפיננסים ■ תמכור פוליסות ביטוח באמצעות מועדון 365, ואף שוקלת להכניס שותף אסטרטגי לרשת הכלבו שיחזיק עד 20% מהמניות
סרי שימש עד כה כסמנכ"ל הסחר של רשת ניו-פארם ■ אונגר ימשיך לשמש כיו"ר פעיל בחברה
מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות
כיתן מגבירה את התחרות מול גולף, נכנסת לתחום כלי הבית ומקימה בשלב ראשון 14 חנויות בקונספט "שופ אין שופ" בסניפי המשביר לצרכן ■ תשיק שני תתי-מותגים נוספים - "כיתנצ'יק" לילדים ותינוקות ו"כיתן דקו" למוצרי נוי
הרשת רשמה צמיחה גבוהה במכירות בתחום התמרוקים, עולם הבית, בגדי ים והלבשה תחתונה ■ מכירות אופנת הגברים והנשים רשמו צמיחה של 2%-3% בלבד
שוק כלי הבית במונחי ריטייל עומד על כמיליארד שקל בשנה ■ ההערכות בשוק הן כי פוקס תכניס פורמט חדש ותידרש להשקעה של 20 מיליון שקל ■ מנכ"ל המשביר לצרכן: "כניסתה של פוקס תגדיל את השוק"
בשורה התחתונה חותמת הקבוצה את הרבעון עם הפסד של 2.9 מיליון שקל ■ השיקה מחדש את הסניף בדיזנגוף-סנטר בהשקעה של 12 מיליון שקל ■ המנכ"ל רמי שביט: לא נבצע יותר רכישות של פעילות יצרנית
לדברי אסף בן-דב, הרשת תשקיע 4 מיליון שקל במהלך השיווקי "מסיבת ההפתעות" "המהלך אינו תוצאה של ירידה במכירות אלא להיפך; אנחנו מסתכלים על המצב ורוצים להיות מובילים, לא מובלים"
בראיון ל"גלובס", בן-דב מצהיר כי הוא מוכן למלחמה מול רשתות האופנה הבינל' שעתידות להיכנס לישראל, לא מפחד מקפיצת המדרגה שעשה השוק בהנחות לצרכן - ומצהיר: "התחרות היא האוויר מתחת לכנפיים שלנו"