לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה • התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"
לאחרונה נפגשו בעלים של תחנות רדיו אזורי, מנכ"ל שפ"א אלון שטיינפלד ומנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן כדי לדון במהלך
בענף השיווק הדיגיטלי הישראלי מתחילים להפנים שכדי להציע קמפיינים יעילים יש צורך בשיתוף פעולה בין הפלטפורמות שמציגות את הפרסום לחברות שסוחרות במידע על הצרכן • ל"גלובס" נודע כי שיתוף פעולה ראשון כזה מסתמן בין קבוצת זאפ לארטימדיה, במקביל לשיחות עם וואלה! • מה ההבדלים בין חברות המסחר במידע ואיך זה ישפיע על השוק? • ניתוח
המערכת החדשה אמורה לשפר ולשדרג את ניהול הדאטה של ארטימדיה, ובנוסף לאפשר למפרסמים להתממשק למערכת ישירות באמצעות הצינורות שלהם ■ "שיתוף הפעולה עם אורקל יוביל לקמפיינים אפקטיביים ולתוצאות שעדיין לא ראינו"
מפעילת פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי מורידה את הכפפות עם שתי תלונות נגד ענקית החיפוש: "גוגל מפעילה ללא שום פיקוח בורסה המקשרת בין כל המפרסמים מצד אחד ובין כל אתרי התוכן מצד שני"
רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות
אנשי ynet הודיעו על החלטתם לארטימדיה כבר בסופ השבוע האחרון, אך הפרישה תתרחש באופן מעשי מחודש אוגוסט ■ מה השתבש?
זאת בעקבות חשיפת "גלובס" ■ בקבוצת בזק, שאליה שייכת פלאפון, נושא הדאטה רגיש, שכן היא מקימה, באמצעות וואלה, חברת דאטה עצמאית ■ למה הופסקה ההתקשרות עם BehavioReal? תלוי את מי שואלים
רשת הפרסום תשלב דאטה של הסטארט-אפ BehavioReal, האוסף נתוני גלישה ממנויים סלולריים תוך שיתוף פעולה עם המפעילות, מנתח אותם ובונה קבוצות מפולחות המיועדות לפרסום שני סוגי דאטה הנחשבים לאיכותיים יותר הם אלה המצויים בחברות כרטיסי האשראי ובחברות סלולר
מנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, ללקוחות: "אנו בתהליך אינטגרציה מתקדם עם חברת MOAT, שאוכפת סטנדרטים בינלאומיים של מדידה ופיקוח"
בארטימדיה, העוסקת בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מקווים להרחיב את הנגיעה במגזר הערבי ומנהלים מו"מ עם אתרים נוספים
רשת הפרסום הדיגיטלית מסירה את התחייבותה למינימום תשלום, המהווה עבור הפבלישרים רשת ביטחון, ועוברת למודל חלוקת רווחים
בשלב הראשון תציע רשת שיווק משולב ב"The Voice", אך בהמשך תשווק בשיטה זו בכל תוכניות הפרימיום ■ כיום משווקת ארטימדיה את תוכני הווידאו של הזכייניות, אך בטווח הארוך ייתכן כי המהלך יציב שאלה לגבי מקומה בשיווק ולגבי מודל התמחור שלה
תורג'מן, ששימש בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל ארטימדיה, יחליף בתפקיד את ד"ר עופר מילר, מייסד החברה, שיתפנה למשימות פיתוח פעילות החברה בחו"ל
החברה, המשווקת את הפרסום בווידיאו של אתרי התוכן הישראליים, לא הודיעה על המהלך לפבלישרים, שלמדו עליו מרוכשי המדיה והגיבו במכתבים זועמים שמזהירים מפני גרימת נזק לשוק
ארטימדיה מדווחת היום כי בשנה האחרונה הצטרפו אל הרשת שלה רוב אתרי התוכן הישראליים
mako (מאקו)yesאלי עזורגוגלהוטוואלהפרסום באינטרנטפרסום בווידאופרסום דיגיטליקשת 12