מדובר בדגם שעטנז שמתאים למתעשרים במדינות מתפתחות, אך הוא גם קולע בדיוק לטעמו של קהל היעד המעושר בישראל ■ אפשר להתנחם ביכולות דינמיות משובחות ואפילו בחיסכון בדלק
בניגוד להרגלה, ציידה ב.מ.וו את דגם 2 אקטיב טורר בהנעה קדמית ■ ההבדל מורגש, אך בזכות חוכמה מוטורית אופיינית, לא פוגם בחוויית הנהיגה
אינפיניטי Q70 ההיברידית היא מכונית פאר מתוחכמת, איכותית ומאובזרת היטב ■ היא אמנם מהירה וחזקה כמו רכבת אקספרס אך גם מרגשת כמו אחת כזו
בין אם אתה פוליטיקאי לא אהוד, ראש משפחת פשע או סתם איש עסקים בינלאומי, בחלקים גדולים של העולם נסיעה ברכב לא ממוגן עשויה להיות טעות
המחקר החדש והמקיף שחושף נתונים מדהימים הקשורים לנושא המצלמות בכבישים ■ וגם: יגואר באחת ההשקות המטורפות של השנה
כשהתיבה במצב הספורטיבי, כל ליטוף של דוושת התאוצה משחרר כוח, שמותח את הצוואר ומכווץ את שרירי הבטן ■ התאוצה מאפס ל-100 קמ"ש חולפת תוך 4.8 שניות - הליגה של פורשה, מזראטי ושות'
ב.מ.וו ישראל מציעה החל מהשנה גרסת בסיס חדשה ומוזלת של ג'יפ הדגל היוקרתי X5, ללא הנעה כפולה ועם מנוע טורבו-דיזל ארבעה צילינדרים בנפח 2 ליטר בלבד בחרטום
עם חבילה קוסמטית מרשימה, אפילו ב.מ.ו.ו תמימה מסדרה 1 טורפת את האספלט
ההיברידית הקומפקטית-יוקרתית של לקסוס לא תרגש את הנוסעים ולא תדביק אותם לכיסא בתאוצה, אבל עם מותג יוקרתי, איכות ייצור אובססיבית וחסכוניות מרשימה בדלק - היא תכבוש את ליבם של מנהלי הכספים בחברות
היא לא תכניס את המתחרים הגרמנים לפאניקה, אבל ה-CTS החדשה היא מכונית ייחודית, מאובזרת היטב ומתומחרת באגרסיביות, שבהחלט ראויה לתווית ספורט-סדאן
האופל ADAM החדשה נכנסת לנישה הייחודית של מכוניות פרמיום עירוניות ■ יש לה הרבה נוכחות כביש, עיצוב חכם, אבזור נדיב והוצאות שוטפות נמוכות, אך בהיעדר תיבה אוטומטית נראה שבינתיים היא תישאר בשולי השוק
דגם GLA, אחיו הצעיר של ה-CLA, מציג בשטח אמינות, יעילות ונחת, ובכביש הוא אפילו יותר משכנע ■ גדולתו בכך שהוא לא פוזה, לא גימיק, ולא מופע ראווה של עיצוב לשם עיצוב
כשמהנדסי אאודי תכננו את ה-S8 מודל 2014 הם ניצבו בפני דילמה לא פשוטה: מה עוד אפשר להוסיף למכונית סלון-פאר סופר-מתוחכמת והיפר-חזקה שמאיצה מהר יותר מפרארי? התשובה הייתה, כמובן, עוד קצת מהירות
גל מכוניות חשמליות של היצרנים הגדולים והממוסדים הולך לשטוף את העולם. האם זאת תוצאת הטרנד שיצרה בטר פלייס?
האלפא ג'ולייטה TCT 2014 היא אולי לא הבחירה ההגיונית ביותר בפלח המחירים שלה, אבל היא שומרת על המסורת של החברה האיטלקית, עם היגוי והתנהגות כביש מרגשת
המכונית עולה 290 אלף שקל, אבל מציעה שילוב ייחודי: מרחב של לימוזינה והתנהגות של ספורט סדאן ■ וזאת בלי המחיר החברתי שמתלווה לכל אחד מהז'אנרים המוחצנים הללו
אאודיהשבוע בענף הרכבטסלהכלי רכבמבחן דרכיםמכונית חשמליתמרצדסרכב חדשרכבי יוקרהשוק הרכב