הרצון להותיר חותם על העולם, גם במחיר של הפסדי עתק: "כסף זה לא הדבר היחיד שמריץ אותו" ■ מה מניע את עידן עופר, ומה השתבש בדרך? ■ פרופיל G
החשמלית העירונית של רנו מתגלה כסופר-מיני מרווחת ונוחה ■ השימושיות מוגבלת, אך כפיצוי מקבלים עלויות שוטפות אפסיות
יבואני רכב נערכים לחידוש השיווק בארץ של מכוניות חשמליות סדרתיות ■ על הכוונת, בין השאר, הלקוחות הנאמנים של בטר פלייס
מאחורי ההשמדה, תאמינו או לא, עומדת היבואנית קרסו, שרכשה חזרה את המכוניות מהלקוחות שהתלוננו על השירות שהיא מספקת, ובכך ניסתה לחסוך לעצמה "כאב ראש"
המשלוח הראשון משמש לצורך ניסוי בוחינה, בין השאר בתחבורה שיתופית. עם זאת, נבחנת האפשרות לשווק אותן ללקוחות פרטיים
מקורבים לבכירי בטר פלייס לשעבר בתגובה לתביעת המפרקים: "אם בכל סטארט-אפ שנכשל התוצאה תהיה הגשת תביעות נגד הדירקטורים ונושאי המשרה, הסטארט-אפים יברחו מישראל"
טוענים כי המנהלים התרשלו בניהול ונטלו התחייבויות במאות מיליוני שקלים ללא רשת ביטחון מתאימה, וכי משרד רוה"ח KPMG סומך-חייקין לא הצמיד בזמן הערת "עסק חי" לחברה
לאחרונה, כ-3.5 שנים לאחר קריסת מיזם המכונית החשמלית, נפתח שלב החקירות בנוגע לאחריות לקריסת החברה ■ ביהמ"ש המחוזי דחה היום את בקשתם של עופר, אמיר אלשטיין וערן שריג למנוע מהמפרקת לחקור אותם במסגרת תיק הפירוק
זאת בטענה לניגוד עניינים ומשוא-פנים מצידה, בעקבות סכסוך "עקוב מדמים" בין חברת חיפה כימיקליים, המיוצגת ע"י משרדה של עו"ד רו"ח סיגל רוזן-רכב, למפעלי ים המלח מקבוצת החברה לישראל
היעדר מיקוד, חילופי מנכ"לים תכופים, מכירות נמוכות מאוד, הפסדי עתק של למעלה ממיליארד דולר ותחתית שאינה נראית באופק ■ מגזין G בעקבות הרפתקת הרכב הכושל של עידן עופר
כ-3.5 שנים לאחר קריסת מיזם המכונית החשמלית, נפתח שלב החקירות בנוגע לאחריות למפולת ■ המפרקים צפויים לזמן לחקירה גם גורמים בחברה לישראל, בהם עידן עופר ואמיר אלשטיין ■ בהמשך יזומן גם מנכ"ל בטר פלייס ישראל לשעבר, משה קפלינסקי
אחרי התנזרות ארוכה מחשיפה בינלאומית עם פרופיל גבוה, הרצה שי אגסי בחודש שעבר בתערוכת האלקטרוניקה סביט ■ בתפריט: התחליף לבעלות על רכב פרטי שיפתור אחת ולתמיד את בעיית הפקקים
זה הדיל: 65 אלף שקלים עבור מכונית חדשה, תשלום מגוחך על החשמל, טווח מוגבל שהולך ומצטמצם, קהילה שעוזרת בטעינות חירום והרבה סימני שאלה ביחס למה שיקרה אחרי שתסתיים האחריות
פרופ' דורון אורבך, ראש המרכז להנעה חשמלית באוניברסיטת בר אילן: בטר פלייס נכשלה בגלל קיבולת הסוללה
תשכחו מסוסיתא: יצרניות הרכב הגדולות בעולם מחפשות בישראל חיישני תנועה, נתונים על מצב הכביש ודלקים חלופיים ■ מי הרוויח מהנפילה של בטר פלייס, מה התרומה של מובילאיי ואיזה יצרניות רכב עשויית להקים כאן מרכז מו"פ
הפסדי מיזם הרכב הסיני הוכפלו ברבעון השני ל-78 מיליון דולר, ו"צפוי גידול משמעותי בעלויות" ■ שיפור בצים ובבזן הוביל לצמצום הפסדי החברה לישראל
דוחות כספייםהחברה לישראלהלל קורןמכונית חשמליתניסאןניר גלעדעידן עופרצים שירותי ספנותרנושי אגסי