(עדכון) - ביהמ"ש: בטר פלייס תופעל באופן מצומם לתקופה קצרה, ובמהלכה יכינו המפרקים דוח על מצב החברות בקבוצה ■ חלק מהעובדים יפוטרו לאלתר ■ המפרקים יאפשרו את המשך הפעלת המכוניות החשמליות בתקופה הקרובה
השגשוג המתמשך בעסקיה של כיל הכניס כסף רב לקופת החברה לישראל. חברו לכך מנכ"ל שאפתני המבקש להצדיק את שכרו - וקיבלתם מתכון לסיכון גבוה
החשש להפקרת לקוחות בטר פלייס מעלה שאלות על גורל רוכשי הרכב החדש אם יאושר חוק רישוי הרכב
(עדכון) - רו"ח ועו"ד סיגל רוזן-רכב מונתה למפרקת זמנית ■ רנו תוקפת את בטר פלייס: "לא הודיעה לנו על הפירוק" ■ הכנ"ר: "אי-אפשר להציל את בטר פלייס"
(עדכון) - רנו: "רשת השיווק והשירות של רנו בישראל ובדנמרק תמשיך לספק שירות לאחר - הרכישה לרנו פלואנס החשמלית ולסוללות שלה"
החזון של שי אגסי, שהוביל להקמת החברה, נכון כיום כפי שהיה נכון לפני 5 שנים; אז למה בטר פלייס לא התרוממה?
היזם וממציא הדיסק-און-קי בראיון לגל"צ: "צריך להסתכל על החיים בפריזמה רחבה - תמיד יהיו כשלונות. צריך לשחרר, להתקדם, ובסוף יהיו הצלחות" ■ "על הרעיון עצמו לא הייתי מוותר" ■ על שי אגסי: "השיג הצלחות יפות, הוא יתעשת"
2 מאמרים פורסמו ב"גלובס" באוקטובר 2010 - שמואל חרל"פ מול שי אגסי ■ היום, עם קריסתה הרשמית של בטר פלייס, מקבלים המאמרים משמעות מיוחדת
בקשת הפירוק של בטר פלייס נחשפת: שווי הנכסים - 9.5 מיליון דולר בלבד ■ החברה: מעסיקים 320 עובדים ומשרתים מאות לקוחות עם 940 מכוניות ■ סך ההכנסות אשתקד: רק 7 מ' ד' ■ שי אגסי ב-2012: "הנפקה - תוך שנתיים"
פרופ' סיני דויטש: המכונית החשמלית לא יכולה לפעול ללא תחנות ההטענה של בטר פלייס, ולכן שירות הוא חלק אינטגרלי מהעסקה; מכאן שסגירת תחנות שירות של החברה היא הפרה יסודית של החוזה, והלקוחות יוכלו לדרוש את כספם בחזרה
גיא, שרכש בינואר מכונית מבטר פלייס תמורת 70 אלף שקל: "כל ק"מ נסיעה אני חוסך 1.4 שקלים. המערכת מושלמת, מעולם לא הייתה לי מכונית טובה כזו. לא מבין למה הבעלים החליטו לסגור" ■ ומי עוד הופתע?
האנליסט ירון פרידמן על פירוק בטר פלייס: "מלבד הכותרות השליליות, אין בכך משמעות כלכלית מהותית לחברה לישראל"
החברה לישראל דיווחה הבוקר כי היא מפסיקה להשקיע - ומיזם המכונית החשמלית הולך לפירוק ■ המנכ"ל דן כהן בשיחת ועידה: "גם החזון וגם המודל היו נכונים, אבל לא זכינו לרוח גבית מחברות הרכב ומהמדינות בהן פעלנו"
שי אגסי בינואר 2012: "בטר פלייס תצא להנפקה בתוך שנתיים" ■ דפנה אגסי ב-2010: "היעדים שלנו הם מכירה של 100 אלף מכוניות עד 2016"
מאז הקמתה הפסידה בטר פלייס כ-3 מיליארד שקל - חלקה של החברה לישראל בהפסד עמד על כמעט מיליארד שקל ■ מ-2007 גייסה בטר פלייס 850 מיליון דולר מהחברה לישראל, עידן עופר, HSBC, מורגן סטנלי וג'נרל אלקטריק
רשת CNN מדווחת לפנות בוקר כי החברה עומדת להכריז בימים הקרובים על פשיטת-רגל ■ הדיווח ב-CNN מצטרף לדיווחים לפיהם החברה לישראל תחליט בימים הקרובים על עתיד מיזם המכוניות החשמלית
דוחות כספייםהחברה לישראלהלל קורןמכונית חשמליתניסאןניר גלעדעידן עופרצים שירותי ספנותרנושי אגסי