לקוח בטר פלייס: "נהיה סגורים לטווח של 120 ק"מ"

גיא, שרכש בינואר מכונית מבטר פלייס תמורת 70 אלף שקל: "כל ק"מ נסיעה אני חוסך 1.4 שקלים. המערכת מושלמת, מעולם לא הייתה לי מכונית טובה כזו. לא מבין למה הבעלים החליטו לסגור" ■ ומי עוד הופתע?

החלטת החברה לישראל לפרק את בטר פלייס ריחפה אמנם בתקשורת הכלכלית כאופציה סבירה זה מכבר, אולם ההודעה הרשמית היום תפסה לקוחות רבים לא מוכנים. לא מדובר רק בלקוחות קטנים ופרטיים, שכן כזכור רק לפני כשבועיים הודיעה המשביר לצרכן על מבצע משותף עם בטר פלייס - שהיום הוקפא בשל ההתפתחויות האחרונות.

"קניתי מכונית חשמלית מבטר פלייס בינואר האחרון ושילמתי 70 אלף שקל", אומר לגלי צה"ל גיא, אחד מלקוחות החברה. "היו לי 2 שיקולים עיקריים: איכות הנסיעה והנושא הכלכלי. נסעתי עם אוטו שעלה לי 2 שקלים לק"מ והיום אני משלם 60 אגורות לק"מ. כל קילומטר אני מרוויח 1.4 שקלים".

גיא מספר שהוא נהנה מאוד מהשירות של בטר פלייס. על הטענת הסוללות הוא אומר: "לא הייתה לי בעיה להגיע לשום מקום. נסעתי לגולן ולקריית שמונה ויש לי חברים שהגיעו עד אילת. המערכת עובדת בצורה מושלמת". גיא, יש לציין, מתגורר באזור טבריה.

על ההחלטה לפרק את החברה אומר גיא: "אני מאמין שהדבר הזה ימשיך להתקיים כי הפתרון הוא פשוט נכון ומושלם. אני לא מבין את הבעלים שלא ממשיכים להשקיע. אם הם היו נוסעים על המכונית כמוני הם היו חושבים אחרת. הרי גם הגידול במכירות הוא אקספוננציאלי: בינואר מכרו 80 מכוניות ועכשיו במאי נמכרו 200 מכוניות".

גיא מקווה שבטר פלייס תמשיך לתפעל את תחנות החלפת הסוללות ומספר שאין לו כוונה למכור את הרכב: "אני בטוח שימשיכו לתפעל את החלפות הסוללות. יש חוזה והם התחייבו בחוזה להמשיך לתת את השירות בכל מקרה. אם תחנות ההחלפה לא ימשיכו לפעול, אנחנו הנהגים נהיה סגורים לטווח של כ-120 ק"מ.

"אין לי שום כוונה למכור את המכונית. מעולם לא הייתה לי מכונית טובה כזו, והיו לי מכוניות יקרות. אין לה תקלות, היא נוסעת בצורה אמינה, היו מעט בעיות עם כמה דברים שצריך להחליף אבל מגיעים למוסך ומחליפים".

אסף בן-דור, מנכ"ל המשביר לצרכן בתי כלבו, שכאמור הכריזה לאחרונה על מבצע מיוחד לחברי מועדון 365, הוסיף: "הופתענו מכך שבטר פלייס מסיימת את דרכה. לא היה לנו שמץ של מושג שהם נסגרים. אני מיום חמישי מנסה להשיג מנהלים בבטר פלייס ולא קיבלתי תשובות. כרגע עצרנו את המבצע בגלל חוסר הוודאות".

כתבות נוספות בנושא:

החברה לישראל סוגרת את בטר פלייס

מנכ"ל בטר פלייס: "מהרגעים הקשיים בחיי, יום עצוב"

עידן עופר, 2009: "העיתונות הישראלית מאוד לא מפרגנת לבטר פלייס"

בטר פלייס מתפרקת - ובנה"פ מעלה מחיר יעד לחברה לישראל