אחרי שבשבוע שעבר משרד התקשורת הודיע כי יאפשר משלוח חשבוניות דרך מייל או סמס, היום מבהיר שר התקשורת אמסלם כי לא מצא הצדקה לכך - והחשבוניות ימשיכו להישלח בדואר
קבוצת בזק ופרטנר מצטרפות לסלקום שהודיעה עוד בתחילת השבוע על מאות עובדים שיוצאים לחופשה ללא תשלום
ההפחתה תהיה לתקופה של 3 חודשים ובשיעור של 50%
האינטרנט בבית שלכם הפך איטי בימים האחרונים? באירופה מצאו את האשם – HD • האיחוד האירופי פנה לנטפליקס ולפלטפורמות סטרימינג אחרות בבקשה להוריד את איכות הווידאו שלהן, כדי למנוע את קריסת רשתות האינטרנט תחת עומס השימוש חסר התקדים בשל בהלת הקורונה
החברה עברה להפסד בעקבות הוצאה חד-פעמית של כ-77 מיליון שקל כתוצאה מרישום הפרשה לתהליכי התייעלות וסינרגיה לשנים 2019-2021 • תזרים המזומנים החופשי ירד ב-30%
חברת התקשורת סיכמה את 2019 עם ירידה של 4.2% בהכנסות השנתיות ל-8.9 מיליארד שקל • קבוצת בזק הכירה בדוחות בהפסד של 102 מיליון שקל בגין ירידת ערכה של החברה-הבת בזק בינלאומי • נמנעת מתחזיות ל-2020 בגלל אפקט הקורונה
כפי שנחשף ב"גלובס", שר התקשורת החליט להקצות תדרים לזמן מוגבל לשם שיפור וטיוב רשתות הסלולר • בנוסף הוא החליט על הקפאת ניידות המספרים לתקופה של שבועיים ועל הקפאת מחירי חבילות הסלולר
בקרב חברות סלולריות מתקבלות בקשות דחופות של רשויות מקומיות לאתרים סלולריים וזאת עקב מצוקת קליטה וגלישה • משרד התקשורת מתכוון להקל בהקצאות תדרים לחברות • במקביל, המשרד לא מוכן בינתיים לעצור החלפת תדרים בפלאפון וסלקום
בהמשך היום צפוי המשרד להודיע על הקלות למפעילים שמבקשים לעצור את ניידות המספרים בסלולר ולהפסיק המגבלה על 6 דקות מענה במוקדי השירות
כך אמרה נשיאת לשכת רואי החשבון, רו"ח איריס שטרק, בכנס "עסקים וכלכלה בצל הקורונה" של "גלובס" • "נעשתה פתאום אופנה לא לשלם לספקים, אסור לוותר על נורמות מוסריות"
עלייה של 30% בתעבורה עקב המעבר לעבודה מהבית, הלמידה המקוונת והבידוד • מספר השיחות בטלפון הביתי זינק ב־1.5 מיליון לעומת התקופה המקבילה אשתקד
החברה מזהירה מפני הפגיעה בהכנסות משירותי נדידה ומעצירת מכירות המכשירים, ומדווחת גם על עלייה בתשואת אגרות החוב שלה
אמסלם מבקש להיפגש עם כל מנכ"ל בנפרד כדי שיוכל לסייע להם להתמודד עם משבר הקורונה • משרד התקשורת פתח היום מרכז שליטה כדי לעקוב אחרי מצב החברות והרשתות
על רקע פניית חלק מהחברות לעצור את ניודי המספרים בסלולר מבקש משרד התקשורת את התייחסות המפעילים לרעיון
החברה פנתה למשרד התקשורת וביקשה לעצור את פיצול הלקוחות ב"בנדל ההפוך", שמאלץ אותה לנתק אלפי לקוחות מדי שבוע • מטרת בקשה היא להקטין את הלחץ הכבד על מוקדי השירות, שבימים אלה, על רקע משבר הקורונה, ממילא נמצאים תחת עומס חריג
ועדי העובדים וההסתדרות מנהלים מגעים עם הנהלות חברות התקשורת למציאת פתרון לעובדה שפעילות המכירות והשירות כמעט ונעצרה כליל ולכן הערכה היא שלא יהיה מנוס מחל"ת
אילן בן דבבזקדוחות כספייםהוטחברות סלולרניר שטרןסלקוםסקיילקספלאפוןפרטנר