בשבוע שעבר קיבל יוני כהנא, משווק חבילות טיולים, פנייה משליח חב"ד בלימסול בבקשה לסייע לישראלית שחייבת לבצע בדיקת מיי שפיר לטובת המשך ההריון • כהנא נחלץ למשימה במהירות • השיחה
לקוחות שפנו למוקד השירות נענו שהתקלה תטופל עד מחר
שתי החברות החזירו למדינה תדרים בתחילת החודש אך יוכלו להשתמש בהם במידה ויתגלו עומסים חריגים ברשתות וזאת באופן זמני עד לרכישת תדרים חדשים
במסמך שהפיץ אגף התקציבים נכתב כי "לא מצאנו כי המיזוג לרבות השפעותיו על רמת התחרות, רמת המחירים והיקף ההשקעות בשוק, מייצר חשש לפגיעה המצדיקה התנגדות" • רשות התחרות טרם אישרה את המיזוג
תחומי אחריותו של נח הקר יפוזרו בין הנהלת החברה • סמנכ"ל הכספים תמיר אמר ינהל את פעילות הסיבים
משרד התקשורת הקים צוות ייעודי להפקת לקחים שפנה למפעילים וביקש לשמוע על המלצותיהם במסגרת היערכות לגל שני של הקורונה
נחתם הסכם חדש בין ההנהלה לבין עובדי yes, שיקבלו מעניק חד-פעמי ויוותרו על הנופש השנתי בחו"ל
משרד התקשורת יורה לספקיות האינטרנט להפסיק חיובים של לקוחות שלא עשו שימוש בחשבון שלהם במשך שנה • במקביל יוקם מאגר מידע בדומה להר הכסף שהלקוחות יוכלו להיכנס אליו ולקבל מידע על כל התשלומים לחברות התקשורת
אחת המשימות הראשונות של שר התקשורת החדש היא אישור מתווה הסיבים האופטיים - תשתית העתיד של האינטרנט • לא כדאי להנדל למהר לאשר אותו, בהיותו פתרון חלקי ולקוי, אלא קודם לכן לתקן אותו
זאת בעקבות תופעת המסרונים המזוייפים • הנדל: "החלטה זו תחסום את התופעה ומהווה בשורה חשובה למאבק בפייק ניוז וחיזוק הדמוקרטיה"
החברה הפנימה שבעקבות ביקור שר ההגנה האמריקאי פומפיאו בישראל לפני שבועיים הסיכוי לקבל היתר שליטה אפסי והיא צריכה להיערך למכירת המניות
המדינה מתקשה לגבש עמדה אם לאפשר לבזק לאחד את כל החברות בקבוצה תחת קורת גג אחת • בעוד האוצר ורשות התחרות בעד הקלה על ההפרדה, משרד התקשורת מתנגד
בתמורה הוסכם על ביטול הנופש השנתי שתוכנן בחו"ל ותקציב הרווחה יקטן באופן חד פעמי • פלאפון תקצה סכום של מיליון שקל שיחולק בין העובדים כמענק
פרטנר שהחלה בחודשים האחרונים במומנט חיובי עברה לגיוס שלילי של 5,000 לקוחות • הניודים בשוק הסלולר חוזרים למסלולם באופן הדרגתי
משרד התקשורת קובע שהפתרון שבזק מציעה לטלפוניה הסיטונאית עומד בדרישות שקבע וכבר בקרוב החברה כבר לא תהיה בהפרה • אחד האירועים הקשים ביותר שליוו את החברה בשנים האחרונות בא על סיומו
פלאפון סיימה את 2019 עם הכי הרבה פחות תלונות מוצדקות ביחס למספר הלקוחות שלה • פרטנר אחריה במקום השני, ואחריהן גולן טלקום, סלקום והוט מובייל
אילן בן דבבזקדוחות כספייםהוטחברות סלולרניר שטרןסלקוםסקיילקספלאפוןפרטנר