ברשת סבורים כי המותג הפרטי ינגוס נתחי שוק מגלידות שטראוס ונסטלה וכן ממותגי פרימיום
מספר שנים אחרי שמכר את חברת הסלטים המצוננים סברה לקבוצת שטראוס, יהודה פרל משקיע 2.5 מיליון שקל במפעל לגלידות שהוקם במושב חוסן בגליל המערבי
זאת בחודשים ינואר-אפריל ■ הירידה בשוק הגלידות צפויה להחריף את התחרות בין גלידות שטראוס לגלידות נסטלה, ובענף מעריכים כי המשך התכווצות השוק תביא למלחמת מחירים
שטראוס מצידה מתחה את המותג קרמיסימו לקטגוריית הפרימיום עם השקת קרמיסימו&MORE
בשנה החולפת רשמה גלידות נסטלה גידול של 30% במכירות החברה, והיא נוגסת בנתח השוק של שטראוס
המותג יכלול 7 טעמים של גלידות משמנת אמיתית ומרכיבים טבעיים ■ היקף ההשקעה במהלך - 10 מיליון שקל
החנות ממוקמת במרכז ישפרו סנטר בעיר ■ לאחרונה הודיעה החברה גם על פתיחת מפעל חדש בבאר-טוביה
תשיק בין היתר מוצר חדש בסדרת מגנום בשם Magnum Gold, טעמים חדשים של קרמיסימו, מוצרים חדשים לילדים, חטיף אגוזי גלידה ועוד
בחברה צופים כי שוק הגלידות ירשום השנה ירידה קלה ויעמוד על כמיליארד שקל ■ עם זאת יחול שינוי באופי הצריכה, שיבוא לידי ביטוי במעבר ממוצרי פרימיום למוצרי בסיס
במסגרת המהלך יחולקו 10,000 חבילות של גלידת קרמיסימו בכל יום בעיר אחרת, במשך 10 ימים
בהשוואת סלי המוצרים המשלימים לשבועות (פסטות, גלידות וכו'), נמצא כי הסל הזול נמכר דווקא ברשת העירונית מגה בעיר ■ גם הרשת העירונית שופרסל שלי מפתיעה לטובה, וסל מוצרי החלב בה היה זול מזה של שופרסל דיל
BDSבן אנד ג'ריסגלידות נסטלהגלידת גולדהוניליהזכיינותיהודה ושומרוןיוניליוורמפעליםשיווק