זאת בחודשים ינואר-אפריל ■ הירידה בשוק הגלידות צפויה להחריף את התחרות בין גלידות שטראוס לגלידות נסטלה, ובענף מעריכים כי המשך התכווצות השוק תביא למלחמת מחירים
שטראוס מצידה מתחה את המותג קרמיסימו לקטגוריית הפרימיום עם השקת קרמיסימו&MORE
בשנה החולפת רשמה גלידות נסטלה גידול של 30% במכירות החברה, והיא נוגסת בנתח השוק של שטראוס
JOYA, מותג הגלידה החדש של נסטלה, משווק ללא כל איזכור של הכשר "בד"ץ העדה החרדית" ■ מיקי לפיד ממטה המאבק להחרמת מוצרי בד"ץ העדה החרדית: "לא ייתכן שהשמטת ההכשר ממוצר הדגל המתוקשר היא מקרית"
בתפקידיה הקודמים שימשה פרוז'נסקי כמנכ"לית רשת סטודיו C וכמנהלת השיווק של מי עדן בר
המותג יכלול 7 טעמים של גלידות משמנת אמיתית ומרכיבים טבעיים ■ היקף ההשקעה במהלך - 10 מיליון שקל
בחברה צופים כי שוק הגלידות ירשום השנה ירידה קלה ויעמוד על כמיליארד שקל ■ עם זאת יחול שינוי באופי הצריכה, שיבוא לידי ביטוי במעבר ממוצרי פרימיום למוצרי בסיס
בין החודשים ינואר לאוקטובר השנה, איבדה גלידות נסטלה 7.5% מנתח השוק שלה בקבוצת אסם שוקלים לבצע שינויים ארגוניים בחברה
גלידותדיפלומטהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםויקטוריה'ס סיקרטועידת MADיוקר המחיהנסטלהקרן altoשיווק