עמותת איילים מקימה גרעין נח"ל שיתמקד בשיקום וחיזוק העוטף, ואמור לכלול עשרות בני נוער • המנכ"לית נחמי גייניס: "אם יהיה צורך וביקוש, נשמח להתפרס ליישובים נוספים"
כ־60 מעובדי חברת האנרגיה המתחדשת יקבלו אופציות בהיקף כולל של כ־2.5 מיליון שקל • המנכ"ל דורון בלשר: "כמנהלים מוטלת עלינו האחריות להוקיר את פועלם, ולשמר אותם כעובדים"
הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד
ענף הפיננסים מוביל גם באהדה, עם הפרסומת של ביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה
הקרן תציע הלוואות של 100 אלף שקל ללא ריבית בפריסה לחמש שנים, ומיועדת בעיקר לחקלאי העוטף והצפון • יואל זילברמן, מנכ"ל השומר החדש: "עצמאות המזון של ישראל היא קריטית"
ב-Israel Support Bridge מחלקים לכוחות הביטחון, כיתות כוננות ומפונים ציוד שנתרם והגיע בחמישה מטוסים ויותר מ–20 מכולות • לפי המתנדבים, "הקושי הגדול הוא התשלום במכס" • ישראל מתגייסת
קסם רוזנבלט, שנכנסה החודש לתפקידה, יוצאת נגד "ההודעות המסורבלות" של האוצר שמייצרות חוסר ודאות לבעלי עסקים • לדבריה, "אין לנו מענה בתקציב 2024, דרוש מנגנון פיצוי אוטומטי"
בנק אוף אמריקה בחן 12 קמעונאי אופנה מובילים באירופה, ובהם זארה, אסוס, נקסט והוגו בוס, ומציג את האתגרים הגדולים שלהם ב־2024 - בראשם המתחרים הסיניים • ההצעה היא להתמודד עם המצב באמצעות בידול, כמו מהירות אספקה או תחלופת מותגים גבוהה
מאז פרוץ המלחמה הישראלים מעריכים ודואגים למילואימניקים, שנכנסו גם לתוך הפרסומות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרסומת ותיקה של תנובה אלטרנטיב עוברת טוויסט ומתברגת, בזק השקיעה את הסכום הגבוה ביותר
דוח התחזיות של דלויט מציג את השינויים הצפויים בעולמות הטלוויזיה, האודיו והבידור ב-2024, במטרה להגדיל את ההכנסות • בסטרימינג יגדל מספר אפשרויות התשלום, בפודקאסטים לא יסתפקו בפרסומות ויעברו לדמי מנוי, והקולנוע והגיימינג יתלכדו יותר מהרגיל
חברת הטכנולוגיה ותוכן הספורט הישראלית מינט מדיה רוכשת את STN Video, החברה שמחזיקה בזכויות הפצת תוכן של ליגות הספורט הגדולות בארה"בֿ • אסף פלד, המנכ"ל והמייסד: "בעקבות העסקה נגיע ב-2024 להכנסות של כחצי מיליארד דולר"
סקר חדש שנערך בקרב 1,200 עובדי הייטק מעלה כי 70% התנדבו דרך מקום העבודה • נועם בוסידן, מנכ"ל משותף בהייטקזון: "אמרו שהענף מנותק מהיומיום הישראלי, הקונספציה הזו קרסה"
15 מנהלות הצטלמו עם חולצה הקוראת לשחרור החטופים בעברית, ערבית ואנגלית • סיביל גולדפיינר, בעלת קום איל פו ויוזמת המהלך: "רק לחץ ציבורי ישכנע את מקבלי ההחלטות"
מאז פרוץ המלחמה מזנבים ערוצי הטלוויזיה רשת 13 וערוץ 14 זה בזה ברייטינג, על אף שאחד מהם ותיק יותר, והשני נחשב במשך שנים לנישתי • אלא שבעוד הפער בצפייה מצטמצם, במיוחד במהדורות החדשות המרכזיות, הדבר אינו משתקף בהיקפי הפרסום
בדצמבר עלה בנק לאומי, באמצעות מקאן ת"א, בפרסומת "מלגת קטיף", ובשבוע שעבר עלה הפיס, באמצעות אדלר־חומסקי, בפרסומת דומה בשם "מלגת אסיף" • מקאן: "נשמח שעוד יצטרפו"
אירועי ה־7 באוקטובר טשטשו את תפיסת הזמן אצל רבים, באופן שמקשה על ניהול חיי היומיום ועלול להוביל לתסמינים כמו אימפולסיביות או תוקפנות • חוקרת המוח פרופ' עינת לוי־גיגי מאוניברסיטת בר־אילן מסבירה כיצד ניתן לכייל מחדש את השעון הפנימי
50 המשפיעותאלונה שפרמחקרנילי ארדספרותספריםערוץ 24פורטוגלפסיכולוגיהתמר איש-שלום