ברבעון השני הופרשו רק כ-5 מיליון שקל להסדרת הפרשה בארה"ב ■ ההון העצמי צמח ב-10% ושיעור הלימות ההון במחצית הראשונה היה 14%
יצרנית הרובוטים לניקוי בריכות רשמה רווח רבעוני של 33 מיליון שקל לאחר עלייה של 26% בהכנסות ■ שכר בעלות שנתית של 1.2 מיליון שקל למנכ"ל החדש
שותפות חיפושי הגז הכניסה ברבעון החולף 84 מיליון דולר ■ הרווח הנקי לרבעון השני של 2015: 44 מיליון דולר
כל מה שצריך לדעת לקראת הדוחות הכספיים של הבנקים
עלייה במדד המחירים סייעה לבנק להציג רווח של 330 מיליון שקל ברבעון השני ■ ההפרשה בשל החקירות בארה"ב גדלה ל-30 מיליון דולר: "לא ניתן להעריך את ההפסד הפוטנציאלי שעלול להיגרם"
סיכמה את הרבעון בהפסד של 24 מיליון שקל ■ נקודת האור: הסכמים למכירת דירות בפרויקט השוק הסיטונאי
בסיכום מחצית השנה, הפסדיה של החברה מקבוצת גזית גלוב בניהולו של אסף מור, הצטמצמו ב-62% ל-112 מיליון שקל
מנוע הצמיחה של החברה מוסיף להיות תיק ההלוואות ללקוחות פרטיים ■ המנכ"ל, דורון ספיר: "נערכים להקמת מאגר נתוני האשראי"
נכסים ובניין מכרה במחצית הראשונה 170 דירות לעומת 120 דירות אשתקד, וברבעון השני 90 דירות לעומת 40 אשתקד
ה-FFO ברבעון עלה בכ-8.4% והסתכם בכ-80 מיליון שקל לעומת כ-74 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
ה-NOI מנכסים זהים של מליסרון ברבעון השני גדל בכ-3.4% לכ-257 מיליון שקל, בהשוואה לכ-249 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
יממה לאחר דוח חלש של פרטנר, מציגה סלקום רווח נקי של 12 מיליון שקל בלבד ■ הרווח התפעולי נפל ב-48.7%
מנכ"ל אלקטרה צריכה, זאב קלימי: "התוצאות מחזקות את ביטחוננו ביעילות תוכנית הארגון מחדש שיישמנו" ■ תדיראן הולדינגס מציגה רווח של 10 מיליון שקל ■ מניית אמ"צ ננעלה בעלייה של 6.3%
הכנסות החברה ברבעון עמדו על כ-1.2 מיליארד דולר לעומת כ-1.53 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ קצב ייצור האשלג שב לרמות הייצור טרום השביתה
מג'יק סיכמה את הרבעון השני עם הכנסות של 42.5 מיליון דולר, צמיחה של 4.7% מהרבעון המקביל ושל 5.4% מהרבעון הקודם
ההכנסות ירדו 4% ל-1.04 מיליארד שקל ■ ה-EBITDA צנח 19% ל-236 מיליון שקל ■ תזרים המזומנים החופשי קרס 90% ל-24 מיליון שקל ■ איבדה ברבעון השני 27 אלף מנויי סלולר ■ המעבר להפסד - בשל הפרישה מרצון
גוגלדיבידנדהמומלצותוול סטריטחברות ציבוריותטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהישראליות בוול סטריטקמעונאותרשתות שיווק