(עדכון) מהבוקר, תקלה גדולה בהוט: 20 אלף לקוחות לא יכלו להוציא שיחות ■ החברה העריכה בתחילה כי לא מדובר בתקלה רצינית
באוצר מתנגדים, אך רוב הוועדה סבורה שהן הוט והן בזק צריכות להיכלל ביישום
הוט דוחה האסיפה לאישור רכישת מירס ■ דוד סולומון מעריך כי שווי מירס נמוך בכ-50% מאשר הערכת השווי שהציגה הוט: "מתווה הפעילות המתוכנן על-ידי מירס, מכיל מוקדי סיכון"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר שנייה בדירוג האהובות; הפרסומת להוט שנייה בזכורות
על רקע הצעתו של פטריק דרהי למכור את מירס להוט תמורת יותר ממיליארד שקל במזומן, שוקלים המוסדיים הזמנת הערכת שווי מטעמם למירס, שתשקף את השווי המתאים לחברה
גיאוקרטוגרפיה: הגל השני בקמפיינים של חברות הכבלים והלוויין משתלב גבוה במדד - הוט שנייה באהובות, yes שנייה בזכורות
האתר יאפשר יצירת לוחות שידורים מותאמים לכל צופה ואף ישמש כרשת חברתית פנימית בין הגולשים, יכלול VOD עם שידורים מהארכיון ויאפשר ליוצרים להגיש הצעות לסרטים דוקומנטריים
טיש עבד בהוט כ-5 שנים, מתוכן 3 שנים כסמנכ"ל המכירות ושנתיים כמנהל אגף טלמרקטינג ■ מנכ"ל הוט הרצל עוזר: "איתן הוביל את חטיבת המכירות להישגים מרשימים"
האתר של הוט מספק מידע אודות הרפורמה וכולל מחשבון לחישוב קנסות היציאה בשיטה החדשה ■ בנוסף עברו הוט ו-yes למתכונת של מבצעים ללא התחייבות ללקוחות חדשים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של פינוקיו היא האהובה ביותר השבוע, אך שיעור האהדה אליה נמוך מהממוצע
מגוון הפקות המקור לילדים של HOT VOD young, באפליקציית האייפון והאייפד, יוצעו בחינם למשך אוגוסט ■ כך יוכלו משפחות רבות לעקוב אחר הערוץ גם בחופשותיהם בארץ ובחו"ל
על רקע הפיכתו למותג הסלולר של הוט, תקציב ההשקה של חברת הסלולר מירס יעמוד על 100 מיליון שקל ■ ראובני-פרידן גבר בגמר המכרז על שלמור-אבנון-עמיחי
אחת הבעיות הכואבות של מנהלים בארגוני שירות היא תחלופת עובדים גבוהה ■ למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?
לשם השוואה, את ערוץ "האח הגדול" (ערוץ 20) רכשו בעונה האחרונה 350 אלף צופים
לאחרונה סיכם בעל השליטה בהוט על רכישת מניות ידיעות תקשורת בחברה תמורת 650 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת של הוט גבוהה מהממוצע החצי-שנתי ■ יצרניות מוצרי החלב ממשיכות להיעדר מהמסך
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר