ועדת הכלכלה מצטרפת לעקרונות שמנחים את ועדת חייק בדבר ביטול ההפרדה המבנית שחלה על בזק והוט לעניין אספקת אינטרנט ■ ח"כ שאמה: לאחד בין ספקיות התוכן לספקיות התשתית
הוועדה פרסמה את מסקנות הביניים, ובהן המלצות המבטלות את הפיקוח על מחירי בזק ואת ההפרדה המבנית החלה עליה ועל הוט
ימים ספורים להצגת המלצות הביניים של ועדת חייק ■ גיבוש קבוצות התקשורת וביטול ההפרדות המבניות יאפשרו לצרכן לקבל מכל אחת מהקבוצות שייווצרו את כל שירותי התקשורת
חוקי הבעלות על אמצעי תקשורת שנוסחו לפני 20 שנה אינם רלוונטיים ופוגעים בהתפתחות השוק ובצרכנים ■ "גלובס" מסמן 7 מגבלות צורמות במיוחד ומסביר מדוע הגיע הזמן לבטל אותן
לחברת התקשורת יש 594 אלף לקוחות בתחום הטלפוניה ו-741 אלף מנויים לאינטרנט המהיר ■ החברה פועלת להרחבת סל שירותיה, ובוחנת בקשת רישיון מפעיל סלולרי וירטואלי
תובעת מחוז ת"א והמרכז במשרד התמ"ת, עו"ד טלי קינן: "בתוך ים של מבצעי קידום מכירות, הצרכן מתקשה להבין את ההגבלות השונות החלות על כל מבצע"
חברים בוועדת חייק לבחינת תעריפי בזק: היועצת המשפטית מנסה למנוע פרסום מסקנות שנוגדות את השקפותיה ■ היועצת: לשימוע השלכות רחבות שלא נדונו
שר התקשורת בכנס של איגוד האינטרנט הישראלי: "נבדוק את הכנסת חברת חשמל גם לתשתיות אינטרנט בחו"ל" ■ "בימים הקרובים נעניק רישיון לחברה חדשה שתפרוס חיבור אינטרנט לחו"ל"
(עדכון) - תקלה באחת המערכות באזור גוש דן גרמה לשיבושים בקליטת ערוצי התוכן של החברה והתקשורת בטלפון הביתי ■ הוט: "סיב שבשימוש החברה נקרע כתוצאה מעבודת קבלן חיצוני"
בדרך להסדרת שוק התקשורת: הוועדה לבחינת תעריפי בזק צפויה להמליץ על ביטול הפיקוח על התעריפים, הפרדה מבנית והסכמים חדשים בין בזק והוט לחברות הסלולר
בחברת HOT מדווחים על פעילות שיא בערוץ האינטרקטיבי של התוכנית, במיוחד לאחר הדחות
מהירויות הגלישה הסלולרית בארץ אינן גבוהות יחסית - אבל המחירים גבוהים מאוד
לטענת הלקוחות לשעבר, 8 חודשים לאחר שהתנתקו דרשה מהם HOT לפצותם על "צפייה פיראטית" ■ HOT: "הלקוחות התחברו שוב ושוב באופן לא חוקי לתשתיות החברה"
עקב המרמור על ההתחייבות שדורשות חברות שונות, מציעות רבות מהן גם מסלולים ללא התחייבות ■ ואולם, בפועל מסלולים אלה יקרים יותר וגורמים לצרכנים להיכנס למלכודת דבש
הממשלה אישרה: המערך החינמי "עידן+" יורחב בתוך כשנתיים מ-5 ערוצים כיום לכ-12 ערוצי SD וכ-4 ערוצי HD ■ כחלון: "עידן חדש" ■ נתניהו: "בשורה לצרכנים" ■ HOT: "מהלך פופוליסטי"
ערוצי הנישה מנסים להישאר בחיים ■ דמי הכניסה של yes ו-HOT לא עושים את החיים לקלים יותר, אבל בעזרת כוכבי הריאליטי והרבה תוכן שיווקי יש אפילו רווחים
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר