גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית
הסיבה: כחלון הבטיח שהמיזם יחויב בפריסה ארצית, וב-HOT בטוחים שהמיזם לא יהיה כלכלי
יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב: "התפיסה השלטת בחברות הכבלים והלוויין היא שברגע שלקוח חותם על חוזה הוא הופך מלקוח לשבוי"
גיאוקרטוגרפיה: מרקו והפסטיגל מזניקים את קמפיין HOT לשיעורי זכירה גבוהים מהממוצע
במסגרת עסקה שנחתמה בין HOT לזכיינית ערוץ 2 קשת, יוחזרו גם תכני ה-VOD של הזכיינית החל מראשית החודש הבא
מספר מנויי הטלוויזיה של HOT עומד על 892 אלף ■ הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-816 מיליון שקל ■ מנכ"ל HOT, הרצל עוזר: "אנו ממשיכים לחזק את רמת השירות"
חברת הכבלים עדיין לא חתמה מול זכיינית ערוץ 2 על הסכם להעלאת הערוץ ■ קשת: "המו"מ הגיע למיצויו" ■ HOT: "הדיונים עדיין מתקיימים"
בתו של נוני מוזס, הדס מוזס-ליכטנשטיין, ניהלה את המו"מ מול קשת בשם חנן סביון וגיא עמיר
מנכ"ל HOT הרצל עוזר על כניסת חברת החשמל לשוק התקשורת: "אם רוצים עוד מונופול, מדוע לממן זאת מכספי הציבור?" ■ השר משה כחלון לחברות התקשורת: "תפסיקו להילחם בי"
ראש מינהל הרכש הממשלתי, ליאור אגאי, מדבר בראיון ל"גלובס" על מכרז הסלולר שבו זכתה פלאפון לאחר שהציעה מחיר נמוך במיוחד, ועל השתתפות בזק במכרזי הממשלה
Twisted Fly: סנטימנט הגולשים כלפי הפרסומת היה חיובי, ו-44% טענו כי נהנו לצפות בה
יבואני הרכב מעלים שלל קמפיינים מושקעים לקראת סוף השנה במטרה לנקות את המחסנים ■ במרכז העיניינים: מאזדה 5 החדשה ומאזדה 2 ■ HOT ממשיכה לחמם את המסך
הורדת ההתחייבות ל-HOT ו-yes לשנה וחצי היא החלטה חשובה - אבל זה לא מספיק
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט, שהיא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית, הגיעה למקום השני בדירוג
מכון רותם TRI: מחצית מהצרכנים סבורים כי חברות הסלולר עושות הכי הרבה כסף על חשבונם
חרף התנגדות HOT ובזק, הדיונים הממושכים בכנסת והסתייגות אגף ההנדסה - שר התקשורת מצהיר: "יהיה רישיון לחברת החשמל עד סוף השנה"
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר