זאת באישור שר התקשורת ■ HOT בתגובה: "המהלך יפגע לא רק בחברות הפרטיות ובעובדיהן, אלא בכל הגורמים המעורבים בתחום"
כחלר מצעדי ההתייעלות, HOT סוגרת את אחד משני הבניינים ביקום מהם היא פועלת ■ החמרת התנאים לקבלני ההתקנות מעוררת התמרמרות: "HOT גוררת אותנו להפסדים"
הגופים משתנים, השיטה דומה: הלקוח מקבל שיחת טלפון מאיימת מעו"ד או זימון להוצל"פ בגין חוב שלא תמיד ידע עליו ■ כל גוף יכול לנהל את הגבייה כרצונו ולגלגל את העלויות על הצרכן
הודיעה על רכש עבור ערוץ הסדרות של חברת הלוויין, אחרי שנים שבהן סיפקה תכנים רק לכבלים ■ ההכנסות מההסכם עם HOT ו-yes צפוי להגיע ל-14-17 מיליון דולר תוך 3 שנים
כרגע האפיקציה פתוחה בחינם, אבל בחודשיים הקרובים היא צפויה להפוך להיות בתשלום ■ ב-HOT עובדים גם על פיתוח של אפליקציית iPad, אבל טרם ידוע מתי זו תושק
דירקטוריון חברת החשמל מארח היום את שר התקשורת כדי כדי לתת סקירה על החשיבות שהוא רואה במיזם לשוק התקשורת, ולשמוע את דעתם של הדירקטורים בנושא
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
סערה בעקבות הפרסום ב"גלובס": מתחרותיה של בזק חוששות שתהפוך לקבוצת תקשורת דורסנית
בתחילת השבוע הבא יעלה הערוץ גם ב-yes ■ בתוך מספר שבועות יעלה מהדורת חדשות יומית
בתביעה, בהיקף 98 מיליון שקל, נטען כי HOT נמנעת במכוון מלספק ללקוחותיה מידע בכתב על עסקאות שנעשות עמה ונמנעת מליידע אותם בדבר זכות הביטול, כפי שנדרש בחוק
הפיצוי - בגין בזבוז זמן, המתנות ממושכות לטכנאי והפרת חוזה ■ HOT התחייבה לאינטרנט במהירות 1.5 מגה אף שלא היתה מסוגלת לכך, וכשהלקוח רצה להתנתק - דרשה קנס יציאה
הניסיונות של נטוויז'ן לעכב את כניסת HOT לפעילות האינטרנט החלה להרגיז את אנשי משרד התקשורת ■ המשרד הודיע לנטוויז'ן כי הוא מסרב לבקשתה לערוך ל-HOT שימוע נוסף
כחלון ו-HOT משני צידי המתרס, ומה יקרה למחיר של ערוץ 9 אם ייכנס למערך "עידן+"?
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר
סמנכ"ל התוכן והאסטרטגיה של HOT: "זו לא תחרות הוגנת בשוק מסחרי, אלא מול המדינה; בפעם האחרונה שהמדינה התחרתה בשוק המסחרי נוצר בור של מיליארדים"
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר