ועדת חייק סבורה כי יצירת "שוק סיטונאי" לקווי תקשורת נייחים מחייבת לשקול מחדש את הכדאיות של המשך ההפרדה המבנית בבזק וב-HOT
"קונאן", ב' 23:00, ערוץ קומדי סנטרל, HOT
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.61 מיליון שקל
את ההצעה יזמו חברי הכנסת אופיר אקוניס ויוליה שמאלוב-ברקוביץ' ■ אקוניס: "חברות הכבלים והלוויין כולאות את הלקוחות שמעוניינים לקבל שירות טוב יותר דרך קנסות היציאה"
"עונת החתונות וצרות אחרות", א'-ה', 22:30, ערוץ קומדי סנטרל, HOT
פטריק דרהי העלה את התוכנית בפני משרד התקשורת ■ לאחרונה קיבלה HOT רישיון ממשרד התקשורת לספק שירותי ISP
"שיא 5", ה', 21:30, 5 ו-"5 לייב"
הסיכום השנתי של המועצה לצרכנות מראה כי חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה ממשיכות להכעיס את הצרכנים ■ 73% מתיקי התלונה שנפתחו במועצה נמצאו מוצדקים
הוגשה ע"י תושב מעלה גמלא הממוקם ברמת הגולן ■ נטען בתביעה: "תושבי יישובי הפריפריה מוקצים מחמת מיאוס מבחינתה של HOT"
עוד בטבלת המותגים המושקעים: HOT מפרסמת את ערוץ קומדי סנטרל, ו-yes מפרסמת את ערוץ yes Comedy
מנכ"ל פרטנר: "'השוק הסיטונאי' שמאפשר קניית קווים מוזלים על בסיס התשתיות של בזק ו-HOT הוא כמו פלסטר לשבר, והוא לא יפתור את בעיית התשתיות המהותית בשוק"
זאת אם HOT, אשר תקציב הפרסום שלה מטופל בבאומן-בר-ריבנאי, תיכנס לפעילות בסלולר ■ כיום מתחלק תקציב פלאפון, העומד על כ-15 מיליון דולר בשנה, בין אדלר-חומסקי ובאומן-בר
הערוץ החדש יורכב מתמהיל של סדרות רכש והפקות מקור ■ יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT: "המטרה שלנו היא לא להרוויח מהערוץ, אלא לשמר את הלקוחות ולהביא לקוחות חדשים"
"לה מונד" נמצא בבעלותו של גזווייה ניאל, אחד מאנשי העסקים הבולטים בצרפת בתחום התקשורת, והוא מתחרה של פטריק דרהי, שבבעלותו חברת הכבלים נומריקבל
הקבוצה שאיגדה yes, הכוללת גם את רשת, קשת, HOT וצ'רלטון, שלחה מכתב לרשות ההגבלים העסקיים, בו נכתב: "תופעת ההורדות הפיראטיות התרחבה וגורמת לנזקים עצומים"
התמלוגים של בזק, HOT וחברות הסלולר יעלו ל-2% מההכנסות ב-2011 ול-2.5% ב-2012
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר