גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"
הוט מובייל וגולן טלקום נוקטות ב"אסטרטגיית שג'עייה": נכנסים לשוק ומחריבים אותו לחלוטין - ואחר-כך הולכים להשיג הישגים במו"מ ■ בחברות הסלולר הוותיקות סלקום, פרטנר ופלאפון השחיקה נמשכת, אך חל שיפור קל
הרווח הסתכם ברבעון השני ב-37 מיליון שקל, ההכנסות ירדו קלות ל-1.016 מיליארד שקל ■ הוסיפה 2,000 לקוחות טלוויזיה לעומת הרבעון הקודם, מנויי האינטרנט ללא שינוי, עוד 5,000 מנויי טלפוניה ו-50 אלף לקוחות סלולר
הוט מובייל גייסה יותר מנויים מגולן טלקום בצורה משמעותית, אך המשיכה לאבד מנויים לחברות אחרות, ובסה"כ הצליחה בחודש שעבר לרשום הישג ולעבור את גולן
גולן טלקום והוט מובייל מוחות על האישור שנתן משרד התקשורת לפרטנר ולסלקום להפעיל רשתות דור רביעי על גבי תדרים שברשותן, ועל כך שפלאפון עומדת לקבל תדרים בהשאלה לטובת הפעלת רשת הדור הרביעי שלה
הרשת לא זמינה ללקוחות הוט מובייל שעוברים להשתמש ברשת פרטנר עד שהחברה תסיים את עבודת השדרוג
זאת, אחרי שנים של התנגדות עיקשת להתאגדות בכל גלגוליה השונים ■ המשמעות היא שההסתדרות הכללית מאבדת כעת את היציגות שלה בהוט מובייל, אלא אם תיאבק על כך בבית הדין הארצי לעבודה
על אף שגייסה פחות מנויים מהוט מובייל, הנטישה מגולן טלקום הייתה נמוכה ■ סלקום ממשיכה לאבד מנויים למרות מבצע אגרסיבי
תציע לשוק העסקי שתי תוכניות הכול כלול ב-39 שקל בחודש לא כולל מע"מ ■ ללקוחות עסקיים גדולים עם מעל 100 מנויים תוצע תוכנית ב-29 שקל בחודש בלבד
בחנויות הרשת יימכרו כל המוצרים של קבוצת הוט בתחום הטלוויזיה והסלולר ■ במקביל החברה תשתף פעולה עם מעבדה סלולרית לצורך תיקון מכשירים
עובדי החברה מחריפים את צעדי המחאה נגד ההנהלה - מהשבוע הבא ישבתו עובדי חטיבת המוצרים ושירותי התוכן ■ הוט מובייל: "חוויית השירות ללקוח תימשך כסדרה, ואין כל שינוי בפעילות החברה המתוכננת"
עובדי חברת הסלולר שקראה לצרכנים "לא להיות פראיירים" והביאה בשורה צרכנית הם עובדי הסלולר האחרונים שמתאגדים, וכעת יש ועד בכל חברות הסלולר
עובדי אגף הרדיו בהוט מובייל הפסיקו גם את כל עבודות העברת הרשת מפלאפון לפרטנר ■ מוחים על סירובה של הנהלת הוט להכיר בהתארגנות העובדים ■ הוט בתגובה: "חוויית השירות ללקוח עתידה להמשך כסדרה"
"אם החליטו על 3 רשתות סלולריות בישראל, מה הטעם לערוך מכרז לשחקנים נוספים שרק יקפיץ את המחירים? חסרה תחרות בשוק הסלולרי? 35 שקל לחבילה לחודש לא מספיק?"
גולן ממשיכה לבצר את מעמדה כמגייסת הגדולה בשוק הסלולר: גייסה במאי 14,500 מתניידים; הוט מובייל עם 10,200 מנויים ■ בין חברות הסלולר הוותיקות, סלקום ננטשה הכי פחות ■ ממשיכה מגמת הנטישה המואצת ביופון
דוחות כספייםהוטחברות סלולרטל גרנות גולדשטייןמשרד התקשורתסלולרסלקוםפוקספלאפוןפרטנר