נתוני הניוד של החברות הוותיקות ממשיכים להראות תמונה עגומה: בעוד ששיפור קל נרשם אצל פלאפון ופרטנר, הרי שבסלקום תמונת מצב הגיוסים ממשיכה להיות שלילית
המבצעים הדרמטיים בשוק הסלולר גורמים לשחקניות החדשות להפסיד כסף ומזרזים את האופציה של מיזוג ■ ניתוח "גלובס"
הרשות מתלבטת האם אישור ההסכם יכלול את רשת הדור השלישי. בכל מקרה ההסכם יוגבל בזמן
מציעה "קידומת כשרה" - 053-31 ■ מסלול "ללא הגבלה-כשר" - שיחות ללא הגבלה ב-49 שקל לחודש עבור קו בודד ■ "לא דיברת לא שילמת-כשר" - מסלול ללא דמי מנוי - 13 אגורות לדקת שיחה
סבב שיחות נוסף מול משרד התקשורת בנושא איחוד הרשתות הסלולריות הסתיים ללא כלום■ "המשרד לא מסוגל לגמור עניין ולהגיד כמה רשתות סלולריות הוא רוצה. איך תעשייה עתירת השקעות יכולה להתנהל כך?"
פלאפון ניידה 3,500 מנויים, את סלקום נטשו 11 אלף מנויים, ופרטנר איבדה 8,200 מנויים ■ הוט מובייל גייסה 7,800 מנויים נטו, וגולן טלקום - 3,500 בלבד
במועד ההחלפה, 1 בדצמבר 2014, יוחלפו כל המספרים בקידומת 057 למספרים זהים בקידומת 053 אצל כל המפעילים - בהוט מובייל וברשתות אחרות
גולן גייסה בינואר יותר מ-11 אלף מנויים נטו, הוט מובייל גייסה 6,800 מנויים בלבד על אף המבצע האגרסיבי ■ סלקום איבדה בינואר יותר מ-17 אלף מנויים, פרטנר איבדה 9,600, ואילו פלאפון הצליחה להדהים עם 1,100 נטישות בלבד
אחרי קרב ממושך ונטישה של מאות אלפי לקוחות, נכנעות פלאפון וסלקום ומציעות מחירים שנושקים למחירים של חברות הסלולר החדשות והווירטואליות ■ אורנג' הוזילה תעריפים, אבל לא כמו כולן ■ צפו בטבלת המחירים המלאה
מנכ"ל YouPhone אריאל שרייבר: "איחוד רשתות הסלולר הוא הרס התחרות, וזה יהיה דרמטי לצרכן הישראלי שיאבד את כוחו. דואופול זה דבר מסוכן"
מדובר במבצע ניסיוני שממשיך את המבצע הקודם של 69 שקל לחודש ■ במבצע החדש לא יהיו שיחות בינלאומיות, והאינטרנט הביתי יישאר ■ המבצע נועד לבחון את מידת ההיענות של הציבור למבצע לחבילה ללא שיחות בינלאומיות
שנה קשה לסלקום: איבדה בניודים 106 אלף לקוחות ■ פרטנר איבדה הכי פחות מנויים (60 אלף) ■ פלאפון איבדה 77 אלף לקוחות ■ בין המפעילים הווירטואליים Youphone היא המגייסת הגדולה ביותר, רמי לוי איבד נטו 4,300 מנויים
כיום מתארחת YouPhone על גבי רשת פרטנר, ומדובר בהסכם שעלותו כ-30-40 מיליון שקל ■ אין מה להשוות להסכם פרטנר והוט מובייל, אבל נראה שלפלאפון היה חשוב מאד לקחת לפרטנר לקוח גדול בחזרה
הרשות חוששת מחיבוק דב של משרד התקשורת: קבעה ביקור מקצועי ועצמאי בפרטנר על מנת ללמוד על איחוד רשתות סלולריות, וזאת למרות שנציג מטעמה השתתף בנסיעה לשבדיה ואנגליה כדי ללמוד על אותו נושא
מנכ"ל ויה אירופה, המובילה את מיזם הסיבים, בראיון ל"גלובס": "אנחנו משנים פרדיגמה בעולם התקשורת - בזק והוט רק משדרגות" ■ "היו מפעילים שנשבעו על קבר אמם שלא ישתפו איתנו פעולה - ובסוף הכול היסטוריה"
הלקוח מסר לחברה את מספר כרטיס האשראי שלו במעמד ההתקשרות הראשונית, אך מיד לאחר מכן הודיע על ביטול העסקה ■ במשך שנה הוא דרש שכספו יוחזר, אך ללא הועיל ■ בעקבות פניית "גלובס" הכסף יוחזר לצרכן
דוחות כספייםהוטחברות סלולרטל גרנות גולדשטייןמשרד התקשורתסלולרסלקוםפוקספלאפוןפרטנר