הוט מובייל חויבה לאחרונה לשלם להסתדרות מיליון שקל בגין פגיעה בהתאגדות עובדיה ■ החברה ערערה וביקשה לעכב את התשלום - ובקשתה התקבלה חלקית
ההכנסות ירדו ב-4% ברבעון ל-1.02 מיליארד שקל; נמשכת השחיקה בהכנסות מתחום הסלולר ■ יותר מנויים הצטרפו לטריפל ■ המנכ"ל אילן צחי: "יש ירידה בזמני המענה ללקוח; מדדי השירות ילכו וישתפרו עד סוף 2014"
אחרי שהמכרז עוכב בגללה בשל בעיות של שינויי בעלות שעליהם לא דיווחה, הודיעה היום הוט שהותר לה להתמודד ■ במשרד התקשורת מקווים שלא יחול עיכוב והמכרז יתקיים במועד המתוכנן - דצמבר 2014
אילן צחי: "אנחנו מוכנים להשקה אבל מתלבטים בשאלת העיתוי, וייתכן שנשיק לאחר מכרז התדרים"
ב-2014 נמשכה החרפת התחרות בשוק הסלולר, תוך התחזקות החברות החדשות על חשבון הוותיקות ■ מה כל חברה מתכננת ל-2015, ומה הסיכוי שלה להצליח?
גולן טלקום גייסה 13,300 לקוחות, לעומת 7,600 לקוחות בלבד בהוט מובייל ■ פרטנר ממשיכה לאבד יותר מנויים מפלאפון וסלקום כבר כמה חודשים ברציפות
הנהלת הוט מובייל מוותרת על המאבק, לאחר שבית הדין לעבודה הכיר בהסתדרות הכללית כנציגת העובדים ■ מנכ"ל הוט מובייל הודיע לעובדים כי הנהלת החברה לא תיאבק בהחלטה, וכי היא מכירה בהתארגנותם בהסתדרות
המשוואה פשוטה: המשך ההקלות לגולן שווה המשך תחרות בשוק
הוט מובייל מגייסת יותר לקוחות מגולן טלקום אך ננטשת הרבה יותר ■ בקרב חברות הסלולר הוותיקות: פרטנר הכי ננטשת
פסק הדין שניתן בסכסוך בין עובדי הוט מובייל לבין הנהלת החברה סביב הדרישה להכיר בהתארגנותם כלגיטימית מדבר בעד עצמו, וראוי שייקרא ויילמד
לאחר שהנהלת הוט מובייל ניסתה להביא לפיטורי חברי ועד העובדים, הנחית עליה ביה"ד את הפיצוי הגבוה ביותר שבו חויבה חברה בגין פגיעה בהתארגנות עובדיה ■ בנוסף, ביה"ד הכיר בזכותם של עובדי הוט מובייל להתארגן כיחידה נפרדת
הודעת "אין קליטה" במשך 3 ימים, טרטור לקוחות שהתנתקו, טעות המונית בחיוב בסלולר ולקוח שמנסה לפתור בעיות קליטה מאז ינואר - ללא הצלחה ■ הוט בתגובה: "התחלנו מהלכים לשיפור חוויית הלקוח"
האם כדאי להכניס מתחרה נוסף לשוק הסלולר? תשובת ארדן לא חד-משמעית
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות של קמפיין קסטרו גבוהה מהממוצע, בין היתר בשל שידורו ב"ברייק הזהב" בגמר ה"אח הגדול"
ככל הנראה, גולן מובילה בזכות מבצע של 18 שקל לקו שני ■ פרטנר סבלה מגיוס נמוך בגלל מנויים פיקטיביים ■ השפעת המפעילים הווירטואליים נשחקת
הוט מובייל גבתה בטעות כסף מלקוחות שהתקשרו להתלונן על תקלות ■ משרד התקשורת קנס אותה ב-44 אלף שקל וחייב אותה להחזיר 16 אלף שקל ללקוחות ■ החברה טענה כי מדובר בתקלה טכנית שטופלה מיד
דוחות כספייםהוטחברות סלולרטל גרנות גולדשטייןמשרד התקשורתסלולרסלקוםפוקספלאפוןפרטנר