אזור ריכוזי הוא כזה שבו רשת שיווק אחת אחראית ליותר מ-30% מהמכירות לצרכן
העיתון "מעריב" הגיש תלונה לרשות להגבלים עסקיים נגד דרישתו של העיתון "ישראל היום" לקבל לידיו את דומיין האינטרנט maariv.co.il
עוד נקבע כי הוט גם לא תוכל להעלות מחירים עבור השימוש ברשת שלה ■ רשות ההגבלים נקטה בצעד זה על מנת לעודד תחרות בתחום הטלוויזיה
מונופול בנתב"ג? האם צו ההרחקה שקיבלה גט טקסי מרשות שדות התעופה, המונע ממנה לאסוף נוסעים מהנמל, מנוגד לכללי התחרות ולחוק? ■ כבר שנים ארוכות פועלות בנמל שתי תחנות מוניות, הדר וקסטל
הממונה על ההגבלים העסקיים מחייב את הוט להקטין חסמי כניסה בשוק הטלוויזיה בתמורה למיזוג הוט מובייל-פרטנר
רשות ההגבלים הציבה תנאים לאיחוד אך הודיעה כי תפרסם אותם ביום ראשון ■ פרטנר והוט מובייל סיכמו לפני למעלה מחצי שנה הסכם שמטרתו איחוד רשתות סלולריות ביניהן בדור הרביעי
הממונה על ההגבלים העסקיים פרסם מסמך מדיניות בעניין חשיפת מידע במסגרת בדיקת נאותות טרם עסקה בין מתחרים ■ מחייב חברות לברר מראש, בטרם חשיפת מידע ביניהן, האם המידע הנחשף הוא רגיש מבחינה תחרותית
לפי הערכות, הפשיטה היא חלק מהחקירה נגד חברת תנובה שנפתחה לפני כשנתיים ■ מגה ושופרסל: משתפות פעולה עם החוקרים
בנוסף, רשות ההגבלים קבעה כי המנכ"לית איריס בראל תשלם 50 אלף שקל - ללא אפשרות קבלת שיפוי מהחברה, וזאת בגין הפרת תנאי המיזוג עם רשת ספרי
מטרת המהלך לעקוף את התנגדות הממונה על ההגבלים להקמת רשת משותפת בדור הרביעי
בראיון לרדיו גלי ישראל התייחס שר הכלכלה למכירת "מקור ראשון" ל"ישראל היום" ואמר: "הבן אדם שהכי רוצה ש'מקור ראשון' ימשיך להתפרסם זה אני"
ההחלטה הצפויה של הממונה אם לאשר את מכירת "מקור ראשון" ל"ישראל היום" טומנת לא רק הקשרים עסקיים, אלא גם השלכות הקשורות לחופש הביטוי וריבוי הדעות בתקשורת ■ מומחים משפטיים מנתחים את מערכת השיקולים
גורמים ברשות מתנגדים לאישור מכירת "מקור ראשון" ל"ישראל היום" ■ הנאמנים: "מקור ראשון" ו"מעריב" יסבלו ממצוקה תזרימית ללא אישור העסקאות בקרוב
הממונה על ההגבלים כינה בפגישה שהתקיימה היום את עסקת מכירת העיתון "מקור ראשון" ל"ישראל היום" מורכבת ובעייתית ■ הערכה: המתמודדים האחרים על העיתון עדיין מעוניינים בו
על פי מסמך מדיניות רשות ההגבלים העסקיים, מונופול שמרוויח למעלה מ-20% על מוצריו עשוי להימצא כמי שעבר על החוק
אייל רבידהסדר כובלהעלאת מחיריםמונופולמיכל כהןענף המזוןקמעונאותרשת ויקטורירשתות שיווקתיאום מחירים