ועידת ראש הממשלה ליצוא

כתבות אחרונות

 

שר האוצר: "לא אתן לאזרח הקטן לשלם מחיר בגלל מי שרואה במשבר הזדמנות לשפר מעמד פוליטי או לרפד את כיס הסקטור שהוא מייצג בכספי משלמי המיסים"

רוני בר-און בוועידת ראש הממשלה של מכון הייצוא: "קל מאוד לטוות סיפורים על רשתות בטחון שנפרשו בעבר ושוב לשכוח את הפרטים ולספר שהן אינן עולות דבר" ; סטנלי פישר: "ההתערבות בשוק האג"ח הקונצרניות אינה רצויה כרגע" ; נתניהו: "אנחנו יכולים לתת היום לאזרחים רשת ביטחון"

אדריאן פילוט 12.11.2008

פישר: "כל עוד השוק מתפקד בצורה תקינה ההתערבות בשוק האג"ח הקונצרניות אינה רצויה"

כך אמר הנגיד בועידת ראש הממשלה לייצוא ולשיתוף פעולה בין לאומי בירושלים ; פישר: "חשוב שהממשלה תמשיך לגלות קור רוח בתקופה הקשה הזו ותימנע מצעדים שנראים כפתרונות קלים, אבל עלולים לפגוע בצמיחת המשק בעתיד"

אדריאן פילוט 12.11.2008

נתניהו: "אנו יכולים לתת היום לאזרחים רשת ביטחון לפנסיה ולחסכונות; אני מברך כל יום על שפישר נגיד בנק ישראל"

יו"ר הליכוד בוועידת ראש הממשלה לייצוא: "דווקא במשבר יש להפחית את שיעורי המס" ; ירום אריאב: "אין מטריה מספיק גדולה שתגן עלינו מהסופה" ; צבי זיו: "הממשלה לא עושה כלום לסייע לחוסכים לטווח ארוך" ; שרגא ברוש: "בישראל יש מנהיג כלכלי אחד וקוראים לו סטנלי פישר"

אדריאן פילוט 12.11.2008

יובל גביש: "בקרוב נראה חדלות פירעון במספר רב של גופים עסקיים; תוך שנתיים נראה בישראל רק 4-5 בתי השקעות גדולים"

גביש: "כספי המשקיעים בטוחים - חשוב לזכור כי כספי הפנסיה של המשקיעים נמצאים בנאמנות" ; דני צידון מלאומי: "המשק במשבר עמוק. הוא לא יוכל להמשיך להתקיים בלי התערבות ממשלתית"

אדריאן פילוט 12.11.2008

צבי זיו: "לחוסכים לטווח ארוך בישראל אין סיכוי לצאת מהמשבר בלי סיוע ממשלתי - והממשלה לא עושה כלום"

מנכ"ל בנק הפועלים: "לא יכול להיות שנראה רק את בנק ישראל בחזית. כל יום המתנה של האוצר רק מחריף את המשבר" ; אלפרד אקירוב, יו"ר אלרוב: "הפחתת ריבית של עוד 1.5% כבר החודש תמנע פיטורים. המדינה צריכה לתת ערבות לבנקים הישראליים, מצבם הוא הטוב ביותר בעולם" ; שרגא ברוש: בישראל יש מנהיג כלכלי אחד וקוראים לו סטנלי פישר

אדריאן פילוט ויעל גרוס 12.11.2008

ברוש מסביר מה דעתו על שר האוצר בר-און: "בישראל יש מנהיג כלכלי אחד - וקוראים לו סטנלי פישר"

נשיא התאחדות התעשיינים, בפתיחת ועידת ראש הממשלה לייצוא: "הנגיד הבין הרבה לפני כולם לאן אנחנו הולכים וידע להכין את המשק הישראלי. לצערי, במדיניות הפיסקלית עוד לא רואים פעולות"

יעל גרוס ואדריאן פילוט 12.11.2008