עם תום הקניות לחג המולד, המייצגות כ-40% מהיקף הקניות הקמעונאי השנתי, נראה אור בקצה המנהרה בעולם הקמעונאות בארצות המערב
מכירות הבגדים באינטרנט זינקו ב-26%, בעוד שמכירות מוצרי האלקטרוניקה צמחו ב-12%
ערב חג המולד, חיים בישראל 153 אלף נוצרים ■ הנוצרים בישראל מתחתנים בגיל המאוחר ביותר, כשנה וחצי אחרי היהודים וכשלוש שנים וחצי יותר אחרי המוסלמים
העונה הקרה מביאה איתה דילים לא רעים למי שמבקש לבלות את סוף השנה בניו-יורק: טיסות קונקשן במחיר מוזל, חדרי מלון בהוזלה של עד 50% ומכירות מטורפות לקראת הכריסמס
בעקבות השחיקה ועייפות השחקנים שבאה לידי ביטוי בכישלונות של הנבחרת, מינהלת הליגה האנגלית שוקלת לבטל את מסורת משחקי חג המולד; גם ביטול המשחקים החוזרים בגביע עומד על הפרק
הקניות באינטרנט בנובמבר-דצמבר 2009 גדלו ל-29.1 מיליארד דולר ■ בין הגורמים המרכזיים שהשפיעו על העלייה היו הנחות גדולות, אחריות על משלוחים והחורף הקשה שאילץ את הצרכנים להישאר בבית
מכירות "הרגע האחרון" וציידי מציאות בספטמבר עד דצמבר, ובעיקר לקראת חג המולד וביום שאחריו, קיזזו במעט את ההשפעה של סופת השלגים שתקפה את ארה"ב בחגים ואת הירידה הכללית בצריכה הפרטית
נתוני מסטרקארד מראים כי המכירות הקמעונאיות עלו ב-3.6% בתקופה שבין 1 בנובמבר ל-24 בדצמבר ■ אם לוקחים בחשבון את הארכת תקופת המבצעים שבין חג ההודיה לחג המולד, מדובר בעלייה של 1% בלבד
זאת כדי למשוך את "ציידי המבצעים" שהעדיפו לחכות ולא לבצע את הקניות בערב חג המולד שחל אתמול ■ הרשות הפדרלית לצרכנות: המכירות בחגים יירדו ב-1%, אך יעלו ב-2% בחנויות שפתוחות למעלה משנה
השבוע הקרוב אחראי מסורתית ל-15% מפדיון העונה לאחר שבעלי כרטיסי המתנה מחג מולד באים לממשם ולנצלם ■ לאחר עונת הקניות הקטסטרופלית של 2008, המצב טוב בהרבה
שוק המתנות המדומות פורח - הגיעה העת לזנוח את הגישה בנוגע למה אמיתי ומה לא
ממרקס אנד ספנסר ועד גאלרי לפאייט, "גלובס" משרטט את מפת המכירות הלוהטות שמביא איתו חג המולד במספר ערים בארה"ב ובאירופה - ובודק כמה יעלה לנו השופינג המוזל, לא כולל ההוצאות בדיוטי פרי
22 יום לפני חג המולד, יש מסקנות ביניים: הקמעונאים בארה"ב מצפים למכירות ערות לקראת החג, אך מכירות "יום שישי השחור" מצביעות על מצב-רוח צרכני תנודתי ■ הלקוחות אולי מגיעים לחנויות, אבל מוציאים פחות כסף
195 מיליון אמריקנים ביקרו בחנויות ובאתרי קניות באינטרנט ביום שישי השחור השנה לעומת 172 מיליון אשתקד ■ ההוצאה הממוצעת לאדם ירדה ל-343 דולר בהשוואה ל-372 דולר אשתקד
היצרניות מחכות בחשש לתקופת הקניות של חג המולד, שתלמד על עומק המשבר
(עדכון) - המבצע חל על כרטיסי טיסה ליציאה בין 23-30 בדצמבר וחזרה בין 28 בדצמבר ועד 3 בינואר ■ מדובר במחיר הנמוך ביותר המוצע כיום בשוק ■ בתוך 3 שעות נמכרו 700 כרטיסים, וכרגע אין יותר כרטיסים במחיר זה
אירופהבריטניהגרמניהחופשהטיוליםטיסותטרורירושליםמיסטר Gתיירות