הצדדים סירבו לחשוף את תוכן הפשרה ■ שורשי הסכסוך הם סביב הבעלות המשותפת בעבר בחינמון "ישראלי"
אדלסון התכוון להיות "הוגן ומאוזן" ב"ישראל היום" - אבל לטובתו
כך טוען שלמה בן-צבי, שותפו לשעבר של שלדון אדלסון, בתצהיר שהגיש לבית המשפט במסגרת התביעות ההדדיות של השניים
בשלב ראשון ייגבה תשלום ממנויים שנמצאים ברשימות ההמתנה להפצה לביתם ולא ממנויים שכבר מקבלים את העיתון ■ החלוקה במוקדים שונים בארץ, כמו ברכבת, תישאר חינמית
עפ"י הצעת החוק שיזמו חה"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) ומרינה סולודקין (קדימה), עיתון שתפוצתו מגיעה ל-40% משוק התקשורת לא יוכל להיות מחולק בחינם וייאלץ לגבות תשלום
החינמון של אדלסון מפחיד את הפוליטיקאים הרבה יותר מאשר את יריביו בתקשורת
דרור שטרום, לשעבר הממונה על ההגבלים העסקיים, הוציא חוות-דעת מטעמו לבקשת "ישראל היום": "שוק העיתונות כיום תחרותי לאין שיעור ממצבו ערב כניסת 'ישראל היום'"
לפי ההצעה, עיתון החולש על 40% ויותר מהשוק לא יוכל להיות חינמון ■ "סכנה ממשית שעיתונים המופצים בתשלום יפשטו רגל, ואזרחים ייאלצו להכיר רק את הדעות של בעלי העיתון החינמי"
השבועון הדתי-לאומי משקיע 150 אלף שקל במהלך, במסגרתו יחל להפיץ את העיתון באמצעות חלוקה במרכזים הומי אדם ■ תפוצת העיתון תגדל בכ-10,000 עותקים נוספים
"ישראל היום" הוא היומון הכי נקרא בישראל. אז למה הוא נחשב לעיתון לא משפיע?
סקר TGI הנוכחי מלמד דבר או שניים על מה ש"ישראל היום" עושה ליתר העיתונים בארץ
זו השנה הרביעית שבה מחולקים עיתוני "ישראל היום" בתחנות הרכבת ■ היקף ההפצה היומי של העיתון מסתכם כיום ב-300 אלף גיליונות בימי חול ו-375 אלף גיליונות בסוף השבוע
יוחלף ע"י עיתון מבית "ידיעות אחרונות" ■ הפצת החינמון ברכבת ישראל עלולה להסתיים כבר ביום ראשון הקרוב בשל חילוקי דעות עם חברת הדריה, בעלת הזיכיון לפרסום במתחם
אם ב"ידיעות אחרונות" יוסקו מסקנות נכונות מהדו"ח, הם יגברו על החינמון של שלדון אדלסון
(עדכון) - ח"כ מרינה סולדקין הציעה להגביל לשנה אחת את חלוקתם של חינמונים, והצעות נוספות קראו לאסור מכירת מוצר ב"מחיר טורפני" ולחייב כי עיתון ישראלי יהיה בבעלות תושב ישראל
מו"ל העיתון, שלדון אדלסון, הגיע לישראל לקראת ההצבעה בוועדת השרים לענייני חקיקה על חוק "ישראל היום"
אנגליתכנס אילת לעיתונותלי-אור אברבךמגזיניםמעריבעיתונותשלמה בן צבי