עמוד הבית המחודש משלב בין התוכן שמציעה יאהו לגולשים לבין גלישה ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר ■ סמנכ"ל הצרכנות: "מדובר בשינוי קיצוני בדרך בה אנו חושבים על המוצר ועל הלקוחות שלנו"
הרוויחה 1.48 מיליארד דולר, עלייה של 19% לעומת אשתקד ■ רשמה גידול של 15% בהכנסות מפרסום מבוסס הקלקות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך ירידה של 2% בהשוואה לרבעון הקודם
בנוסף, גוגל מתנסה במודל תמחור חדש, ותחייב מפרסמים לשלם לה עמלה רק כאשר הגולש יבצע רכישה בפועל של המוצר המפורסם - ולא בכל פעם שהגולש הקליק על המודעה
מנכ"ל מיקרוסופט עוד לא הרים ידיים בתחרות מול ענקית החיפוש: החברה משיקה פיצ'רים חדשים ומשקיעה סכום של כ-80-100 מיליון דולר בקמפיין פרסומי תומך במנוע החיפוש החדש שלה
נראה, כי דבריה של מנכ"לית יאהו הורידו מהפרק את האפשרות לשיתוף פעולה בין שתי החברות: "ליאהו צפוי עתיד מזהיר גם בלי שיתוף פעולה עם מיקרוסופט" ■ מיקרוסופט, מצידה, מנסה לפרוץ לשוק החיפוש המקוון באופן עצמאי
טכנולוגיית המוצר מבוססת על הטכנולוגיה של GammaSite אותה רכשה נטקס ב-2006 ■ המודל העסקי כולל הכנסות מפרסום ממוקד ומשיתופי-פעולה אסטרטגיים
Content Ad אמורה להציע חלופה למודל הפרסום של גוגל, Adsense, שהעניק לגוגל מעמד דומיננטי בשוק החיפוש ■ מיקרוסופט תשיק בקרוב גם מנוע חיפוש חדש בשם Bing, שילווה בקמפיין בהיקף של כ-90 מיליון דולר
המטרה של מיקרוסופט קיצור של זמן החיפוש ■ גולת הכותרת של יאהו תהיה תוצאות חיפוש בווידיאו
חשיפת כלי החיפוש החדשים מגיעה שלא במקרה, על רקע הציפייה להשקת מנוע החיפוש החדש Walfram Alpha ■ כלי החיפוש החדשים של גוגל מהדקים את הקשר בין חיפוש באמצעות הטלפון הסלולרי והמחשב האישי
הקריטריונים של גוגל מצליחים להרגיז את ענקיות התוכן, שרואות כיצד בלוגים וסרטונים חובבניים עוקפים אותן בדירוג בכיר בתחום: "בשיטה הנוכחית, הטפילים של יצרני התוכן האמיתיים מרוויחים באופן דיספרופורציונלי"
בשבוע האחרון התנהלו מגעים בין ההנהלות של יאהו ומיקרוסופט לגבי אפשרות של יצירת חברה חדשה שתמזג את עסקי החיפוש והפרסום המקוון של שתי החברות, כשהכוונה היא להשאיר את הניהול בידי יאהו
מסקר שערך משרד התמ"ת עולה כי כ-61.1% מהאוכלוסייה בישראל השתמשו בשנה האחרונה באינטרנט 82.1% מחפשים מידע ברשת, ו-81.8% קוראים חדשות
כך עולה מנתונים חדשים של חברת המחקר והמדידה comScore כ-8.2 מיליון שאילתות של אמריקנים הכילו בדצמבר 2008 את המילה "אבטלה"
צופה כי מכירותיה ורווחיה יהיו חלשים יותר ביחס למחצית השניה של 2008 סטיב באלמר: ירידה בפעילות הכלכלית הוא זמן טוב להגדיל בו את נתח השוק על פני המתחרות מיקרוסופט תוסיף להתמקד בזכיה מחדש בנתח בשוק החיפוש באינטרנט
הדו"חות הרבעוניים של גוגל שפורסמו בחודש שעבר הובילו לעלייה מצטברת של 17% במניה מאז חתך את דירוג המניה ל"ניטרלי" ואת מחיר היעד למניה מ-350 דולר ל-300 דולר, נמוך ב-12% ממחירה היום
ההשקה תתבצע בשיתוף ענקית התקשורת גולדן טלקום בהמשך תיכנס החברה לפעילות גם באוקראינה ובקזחסטאן
אלפאביתבדיקה טכנולוגיתבינה מלאכותיתגוגלהגבלים עסקייםטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: גאדג'טים ותוכנותטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהמונופולמנוע חיפוש