נעים לעקוב אחר חבריי, לדעת לאיזה סרטים הם הולכים ומה הם מבשלים לארוחת צהריים
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
מספר המשתמשים הרשומים בטוויטר מונה כיום 44.5 מיליון אנשים - פי 15 ממספר המשתמשים באתר לפני כשנה ■ למרות הפופולריות העצומה שלו, רק לאחרונה החלו אנשי האתר לחפש דרכים להפוך אותו לרווחי
האתר ישיק בקרוב פיצ'ר חברתי, שיציע למשתמשים להתחבר לערוצים אישיים של אנשים אחרים שהמשתמש עשוי להכיר, בדומה לפיצ'ר הפופולרי בפייסבוק ■ וגם: TweetSaver מציע מערכת לגיבוי טוויטים
אם זרים פרסמו את אסונה של רונה רמון בטרם הוא נודע לה, לא צריך להצטרף אליהם
מנכ"ל אפל, ששהה בחופשת מחלה במשך חצי שנה, השיק גירסה חדשה לתוכנת הטלפון הנחשק של החברה ■ חנות המוזיקה והתוכן iTunes תאפשר שיתוף מידע בפייסבוק ובטוויטר ■ ה-iPod נאנו החדש ילווה ברדיו FM
נשיא ארה"ב הזהיר בני-נוער מפני העלאת תכנים אישיים ברשתות החברתיות, ואמר כי הדבר עלול לחזור לרדוף אותם בשלב מאוחר יותר בחייהם - למשל כשיחפשו עבודה
למרות הבאזז, מעטים חיפשו את טוויטר ■ ביחס למדינות אחרות הישראלים לא חיפשו חופשות זולות, ואף גילו יותר עניין בשפעת החזירים מתושבי מקסיקו ■ סיכום החיפושים הפופולריים בגוגל במחצית הראשונה של השנה
חלק מחברות ההשמה כבר גילו את הרשתות החברתיות, המאפשרות להן לעדכן את מחפשי העבודה הפאסיביים והאקטיביים ■ הדעות חלוקות, אך בינתיים כולם ממהרים להראות נוכחות
וגם: Dygest מקנה תמונה מלאה וכוללת של סיפור אקטואלי מסוים ומאפשר לצרכני התוכן לקבל את המידע הרלבנטי הקיים ביתר קלות, באמצעות איסוף של מאות מקורות מקוונים מובילים
על-פי חברת המחקר comScore, רק 11% ממשתמשי טוויטר הם בגילאים 12-17 ■ הגיל הממוצע של משתמשי טוויטר נע בין 25 ל-40 שנה, והסבירות שאנשים בגילאי 45-54 ישתמשו בטוויטר היא גבוהה ב-36% מהגולש ממוצע
וגם: פוקסי TweetyTunesשל טיונז הישראלית מאפשר לחלוק את תוכני המוזיקה שאתם צורכים, באמצעות התממשקות עם אתרים חברתיים, בהם פייסבוק, טוויטר, Last.fm, סקייפ ויאהו מסנג'ר
מדיה חברתית אינה "חינמית" ■ 7 טיפים להצלחה ארגונית בעולם השיווק החדש
תציע מידע ושירותים תלויי מיקום ברמה גבוהה יותר ממה שהתרגלנו אליו עד היום
אישור לסימן מסחרי במילה "טוויט" היה מאפשר למייסדי טוויטר לשלוט בשימושים השונים שיש לסימן זה, כאשר משמעות המילה היא כל הודעה שבוחרים המשתמשים לחלוק עם משתמשים אחרים בטוויטר-ספירה
בעידן המידע המגוון גולשים מתקשים למצוא תוכן רלבנטי ואיכותי שמעניין אותם, ואילו יצרני התוכן ואתרים רבים מתקשים למשוך אליהם תנועת גולשים ערה. הסטארט-אפ הישראלי Glydo סבור כי המוצר שפיתח עשוי לסייע
OpenAISpaceXאילון מאסקאנטישמיותדונלד טראמפטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטסלהפייסבוקרשתות חברתיות