המספר השבועי יצומצם מ-14 ל-12 טיסות במטרה להתמודד עם ההאטה הצפויה בתנועת הנוסעים
חיים רומנו בכנס שוק ההון של משרד האוצר: "אף טיסה לא איחרה ואף מזוודה לא אבדה בגלל ויכוח בין ההנהלה לעובדים" ■ "אנו מעריכים כי נגיע השנה להכנסות של 100 מיליון דולר ממכירות כרטיסי טיסה באינטרנט"
כזכור, לאחרונה הודיע שר התחבורה ישראל כץ כי אל-על תקבל אישור להפעלת קו טיסות פנים-ארצי נתב"ג-אילת ■ למרות שהקו טרם נחנך רשמית, אל-על הזמינה מחר את כלי התקשורת להצטרף לטיסה
חברה העוסקת בדירוג מניות חברות תעופה: "העמלות הגבוהות יותר מצביעות על כך שהעלאות מחיר הטיסה שהתבצעו לאחרונה היו שוליות, ושבעתיד הקרוב לא צפויה צמיחה משמעותית בהכנסות"
מנכ"ל אל-על בראיון בלעדי ל"גלובס", עקב החלטת שר התחבורה לאשר לחברה להפעיל טיסות לאילת: "המאבק המשותף של ארקיע וישראייר הוא דוגמה קלאסית לדואופול" ■ "כרטיס טיסה לאילת ב-117 שקל במקום 370 שקל נשמע אטרקטיבי"
שר התחבורה ישראל כץ: "מינוי אל-על כמוביל נקוב שלישי לאילת יביא לירידה במחירי הטיסה ויסייע לממש את פוטנציאל הביקוש בקו" ■ עו"ד דרור שטרום: ההחלטה אינה חוקית ■ ארקיע וישראייר: נפנה למבקר המדינה
עוד נמצא בסקר שערכה המועצה לצרכנות כי מעל 51% מהנשאלים לא ידעו כי חברות תעופה זרות, המפעילות קווי תעופה לישראל וממנה, עוברות מעל מדינות עוינות במהלך הטיסות
אחרי שבשבועות האחרונים הציעו בריטיש איירוויס ו-bmi כרטיסי טיסה מוזלים ללונדון, הודיעה אל-על כי ביומיים הקרובים תציע לחברי מועדון הנוסע המתמיד שלה כרטיסי טיסה ב-299 דולר בשילוב נקודות מועדון
בטיסה שהמריאה סמוך לחצות ליל שלישי נסתמו כל תאי השירותים במטוס לאחר 4 שעות באוויר, כשמשך הטיסה כולה הוא כ-10 שעות ■ אל-על בתגובה: "לצערנו הרב תקלה כזו מתרחשת פעם בכמה שנים"
(עדכון) - למרות ההיצע לסוף השבוע הקרוב באגן הים-התיכון - רוב הטיסות לאירופה מלאות, ולארה"ב כמעט שלא ניתן להשיג כרטיס ■ וגם: מחירי נופשונים בסופ"ש הקרוב - הטבלה המלאה
המבצע מוגבל לכרטיסים שיימכרו עד ה-18 באוגוסט ■ סבאסטיאן וינשטיין, מנכ"ל bmi בישראל: החברה זיהתה פלח שוק שמחכה לסוף הקיץ על מנת ליהנות ממחירים נוחים
רשות שדות-התעופה: ביולי 2009 עברו בנתב"ג 1.2 מיליון נוסעים ■ ארה"ב היתה היעד המוביל לטיסות של ישראלים: כ-140 אלף ישראלים טסו אליה - גידול של 12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
תמכור כרטיסי טיסה ליציאות החל מה-1 בספטמבר 2009 ועד ה-31 במארס 2010 (כולל תקופת החגים) במחירי מבצע של 417 דולר ללונדון, 703 דולר לניו-יורק ו-811 דולר ללוס-אנג'לס
במהלך שנועד לחסוך לחברה 22 מיליון ליש"ט, הודיעה בריטיש איירווייס כי הנוסעים בטיסות שנמשכות פחות משעתיים וחצי לא יקבלו ארוחה לאחר 10 בבוקר
החברה קיבלה את אישור מנהל התעופה הגרמני להפעיל טיסות ליעדים אלו, המתווספים ליעדים: רומא, מילאנו, ניס ולובליאנה, אליהן מבצעת כבר החברה טיסות סדירות
המשבר הביא לפריחת חברות ה"לואו-קוסט", שמציעות לטוס בזול מבלי לקבל כלום מלבד המושב ■ "גלובס" בדק באיזו טיסה תשלמו על קפה, איזו חברה רוצה להטיס אתכם בעמידה, ומי חשבה לדרוש תשלום על הליכה לשירותים
אל עלארה"בארקיעדלתא איירליינסהמומלצותחברות תעופהלואו קוסטמשרד התחבורהניו יורקנתב"ג