שוק החלב לא צומח, והקרב על המכירות ונתחי השוק הולך ומחריף ■ עשרות מוצרים של כל החברות הגדולות נמכרים במבצע - חלקם במחירי הפסד ■ בכיר בענף: "אני לא מכיר תופעה כזאת בהיסטוריה של החלב"
מניית טרה שהסכימה להירכש בתמורה ל-4.1 מיליארד דולר במזומן על ידי יצרנית הכימיקליים הנורבגית YARA מזנקת במחזור חריג של כ-69 מיליון מניות
זאת בשל הטעיית צרכנים בנוגע למרכיב האומגה 3 במוצר במהלך פסח 2007 ■ שווי ההטבה: כ-200 אלף שקל
עוד לפני שהספקנו להיפרד מהקמפיין של HOT לממיר המקליט MAGIC, מעלה החברה לאוויר את הפרסומת השנייה מתוך טרילוגיית "הבורר" - והפעם ל-VOD
בשירות הלקוחות של החברה נאמר לפונים כי מדובר במחסור זמני ועונתי וכי החלב ישוב למדפים בתחילת פברואר
עם זאת מדובר בהתעניינות כללית, ולפי שעה אין בשופרסל תוכנית מעשית לכניסה לשוק החלב עם מותג פרטי
זאת מכיוון שההשקה בינואר השנה לא הביאה לשיפור משמעותי בנתח הכספי של שטראוס בקטגוריה
כישלונה של סדרת "מולר לייט" מפתיע במיוחד לאור העובדה שהסדרה מובילה את הקטגוריה באנגליה ■ בטרה שוקדים כעת על פיתוח מוצרים חדשים בקטגוריית הדיאט
מדובר במענק של 20% מתוך סך השקעה של 515 מיליון שקל שתבצע טרה ■ מנהל מרכז ההשקעות בתמ"ת, חזי צאיג: "ההשקעה תביא להעסקת 500 עובדים במישרין ו-1,500 עובדים באופן עקיף"
חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"
גורמים בשוק המזון טוענים כי תנובה מבקשת לבצע עסקה עם גורם שיסייע לה לשמור על הסטטוס-קוו הקיים בשוק: היקף מכר קטן של חלב עמיד
נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים
הגיוס נעשה מקרן גליליאה, והוא חלק מסבב של 3 מיליון דולר ■ ירון טל היה נשיא ומנכ"ל טופספין מדיקל אינק וגליל מדיקל, וקודם לכן סמנכ"ל הכספים והמנהל בפועל של זרוע ההשקעות של אלרון ודסק"ש
המוצרים ימותגו בנראות החדשה של המחלבה שהושקה לאחרונה תחת הסיסמה: "הכל מתחיל בחלב מצוין"
שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה
אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםחלבחלב מתורבתטכנולוגיה: פודטקמוצרי חלבמחירי המזוןקוקה קולהשטראוסתנובה