כיצד נפטרה טרה מדימוי המחלבה המיושנת והפכה למתחרה בולטת בתנובה ושטראוס?
בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות
השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
תנובה, שרוצה לנגוס במותג המעדנים השני בגודלו בשוק אחרי מילקי של שטראוס, צפויה להשקיע 5 מיליון שקל בהשקת "יופלה שטוזים מוקצף"
הקרבות השיווקיים זולגים ממדפי רשתות השיווק אל בתי-הקפה: יצרניות החלב מחזרות אחרי הרשתות, במטרה להשיג שוק שמגלגל יותר מ-300 מיליון שקל בשנה
זאת לאחר שהתברר כי המוצר מכיל 1.5% שומן וכן סוכר, בניגוד למוצהר על גבי התווית ■ מדובר בסדרת ייצור בודדת שתאריך התפוגה שלה הוא 12.12.10
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למעדן "מוו" של טרה טיפסה גבוה בשבוע הראשון שלה, אך שיעורי הזכירה שלה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
לפי נתוני סטורנקסט המתייחסים לשוק המבורקד, טרה ממשיכה להתחזק על חשבון תנובה - וב-8 החודשים הראשונים של השנה גדלה ב-83 מיליון שקל במכירות ■ תנובה: "הנתונים שגויים"
מדובר בנתח כספי שחצה את רף הציפיות של טרה ■ לעת עתה ובשל הגידול במכירות הקטגוריה, הפגיעה במילקי באה לידי ביטוי באיבוד נתח כספי בקטגוריה ולא באיבוד מכירות
במחלבות הגדולות מודים היום כי ייצור החלב בימים שלפני ראש השנה גרם למחסור בשוק בחלב ניגר ערב החג ■ בכיר בענף החלב: "כל המחלבות חזרו לייצר בתפוקה מלאה"
יעניקו ללוי הנחה ממוצעת של 12% לחצי שנה ו-6% לחצי שנה נוספת ■ לוי בתמורה יפרסם את החברות בסניף ■ ישקיע בסניף 3 מיליון דולר, והמכירות יעמדו על 240-300 מיליון שקל בשנה
משיקה במקביל את המותג "מוו" שיתחרה במילקי של שטראוס ■ מנכ"ל טרה: "לא ננגוס במילקי. הקטגוריה תגדל"
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
הגידול המתמשך בנתח השוק של טרה בא בעיקר על חשבון נתח השוק של תנובה ■ בכירים בשוק: הגידול של טרה נובע ממבצעי מחיר אגרסיביים שמשמעותם הפסדים של מיליוני שקלים
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםחלבחלב מתורבתטכנולוגיה: פודטקמוצרי חלבמחירי המזוןקוקה קולהשטראוסתנובה