שוק החלב גדל בשיעור של 3.6%, כשמכירות מוצרי "פרימיום" הסתכמו בכמיליארד שקל ברבעון הראשון של 2018 ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, לעומת כ-900 מיליון שקל בקטגוריות "בסיסיות"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט, שבה מככב שלום מיכאלשווילי, הגיעה השבוע למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכוב "אמלי" מצליחה לגבור אפילו על שני כהן שעלתה עם פרסומת חדשה ל-9 מיליון ■ צפו בפרסומות הזכורות והאהובות שכיכבו השבוע
גיאוקרטוגרפיה: סלקום TV ממשיכה להיות הפרסומת האהובה ■ פתאל עם הפרסומת המושקעת ביותר - 1.07 מיליון שקל
למרות הכרזת המנכ"ל לאחרונה כי נתחי השוק הם לא חזות הכול, כעת החברה עושה פניית פרסה ויוצאת במבצע המופנה למגזר החרדי - שבו איבדה נתחי שוק מאז שטרה הרחיבה את פעילותה במגזר באמצעות כשרות גבוהה יותר ■ תנובה: "המהלך תואם את האסטרטגיה"
אריק שור, שניהל בעבר את יצרנית המזון, הוא יו"ר החברה המנהלת את רפת אפיקים: "הגיעו אלינו נציגים של תנובה ולא נתנו שום הצעה לשיפור. ההפרש היה גדול מדי" ■ בסביבת תנובה אמרו כי כמות החלב שקולטת תנובה תצמח ב-2018
טרה, נתיבי ישראל, מילופרי והחברה הכלכלית חבל אילות יקבלו מענקים בסך 400 אלף שקל
המכר המצטבר של טרה בשוק החלב החרדי גדל ב-2017 ב-11.2%, בעיקר הודות למבצעים אגרסיביים, אך לאחר שהפסיקה אותם חוותה ירידה בנתח השוק
בשל הגידול בצריכת גבינות ארוזות, חלקן במכסה יגדל ■ תנובה אמורה להיות הנפגעת העיקרית מהיבוא, אך ההכנסות שלה דווקא גדלו
אחרי 60 שנה: טרה מחליפה את כשרות הבד"ץ שלה מכשרות אגודת ישראל לכשרות העדה החרדית ■ להסרת הכשרות יש השלכות משמעותיות על שוק החלב, ומי שעשויה להיות המרוויחה העיקרית בתקופה זו היא חברת תנובה
בידול הוא אחד המפתחות הקריטיים של השיווק, והוא תלוי בקיומו של ההבדל שזה עתה הבחנו בו ■ תנו לנו את המדרגה הגדולה של הסיפור, וכנראה נעדיף את המוצרים שלכם
מותגים שממשיכים לנסות להיות "ישראלים" קצת התנתקו מאותם ישראלים ■ לדוגמה, תנובה וטרה בסיבוב הנוכחי על הקוטג'
טרה מבקשת לעדכן את הציבור בדבר תקלה שהובילה לכך שקרטונים בודדים של חלב 1 ליטר 3% שומן בכשרות מהדרין מתאריך פג-תוקף 24.3 - מולא בטעות במשקה שוקו
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה
יחליף את שלי שמיר-קינן שמונתה לאחרונה לסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ■ פיינשניידר שימש בתפקידיו האחרונים כמנהל השיווק של מחלבת משק צוריאל וכמנהל השיווק של מותג טרה
עדות למצב הקשה בשוק החלב: חג השבועות השנה מתאפיין בהוזלות משמעותיות, הרבה יותר מבשנים עברו ■ היצרניות מקוות שמבצעים אלה יהוו נקודת מפנה, שלאחריה שוק החלב יחזור לצמוח
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםחלבחלב מתורבתטכנולוגיה: פודטקמוצרי חלבמחירי המזוןקוקה קולהשטראוסתנובה