שימש ב-3.5 השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק של ישראכרט, ולפני כן כיהן בתפקידי שיווק בכירים בבזק
יגאל ברקת נבחר על-ידי איגוד השיווק הישראלי לאחר שהוביל את מהלך החדשנות הדיגיטלית של החברה
תמונות משפחה, מזכרות מהעבר או חפצים שימושיים - מנהלי שיווק מציגים 3 פריטים שלא יוצאים מטווח הראייה שלהם
הלקוח ירכוש כרטיס טעון ב-1,000 שקל, אך יחויב תמורתו ישירות מכרטיס האשראי שלו ב-850 שקל בלבד ■ מנכ"ל ישראכרט, דב קוטלר: "מדובר באלטרנטיבה אמיתית לתווי הקנייה"
ברקת, ששימש בתפקידו האחרון כמנהל אגף השיווק של בזק למגזר הפרטי, יחליף בתפקיד את משה לבנת
בינה מלאכותיתבנק הפועליםגיתםהוטועידת MADיהושע TBWAמינוי בכיריםמשרדי פרסוםרמי יהושעשיווק