יש לוודא כי חברות עסקיות שנכנעות ל-BDS ישלמו מחיר תדמיתי וכלכלי גם יחד • עלינו ללמוד ממקרה Airbnb שהתרחש ב-2018
כ-40% מהגולשים הישראלים סבורים כי יש לנקוט חרם בפרשת הגלידות, כך עולה מניתוח של חברת באזילה עבור גלובס • עם זאת, הישראלים לא מספיק מכירים את מותגי חברת האם יוניליוור, וכמי שמשווקת בארץ את גלידות שטראוס, היא תרוויח גם אם יחרימו את בן אנד ג'ריס
קשה לראות זכיין ישראלי שיסכים להיכנס לנעלי אבי זינגר בתנאים של חרם על יהודה ושומרון, והחברה העולמית לא תהיה מוכנה לוותר על השוק הישראלי כולו • ערכים זה דבר נחמד, אבל בדירקטוריון של חברה אמריקאית, בסוף הכסף מדבר
בבן אנד ג’ריס ישראל לא נערכו תקשורתית מראש להפסקת ההתקשרות עמם, למרות שהיא הייתה צפויה • יועצי משברים מסבירים מה ניתן לעשות, ואיך בניהול נכון יצליחו להגדיל את המכירות
יוניליוור מיהרה להודיע על ביטול ההתקשרות עם הזכיין הישראלי של בן אנד ג'ריס בשל סירובו להחרים את שטחי יהודה ושומרון • אבל האירוע הוא הרבה מעבר לסכסוך עם יצרנית גלידה, ומאותת לממשלת בנט-לפיד על הלחץ ההולך וגובר שמופעל על הממשל האמריקאי מצד גורמים אנטי-ישראלים
אבי זינגר מספר כי בן אנד ג'ריס העולמית החליטה לדרוש את הפסקת החלוקה להתנחלויות בעקבות לחץ מאסיבי של ארגוני BDS, שהתגבר בעקבות מבצע "שומר החומות" • לדבריו, אם המהלך יעבור, הוא "ייתן לגיטימציה לעוד חברות לנקוט מהלך דומה"
ראיונות כנים ומעוררי אמפתיה, הסטת האש מהסניף הישראלי לזה הגלובלי וקריאה לתמיכה במפעל • הזכיין הישראלי של בן אנד ג'ריס והקברניטים שלצדו התמודדו עם המשבר בצורה מרשימה למדי באופליין - אך לא ברשת • איך יוכל הזכיין הישראלי להפוך את המשבר להזדמנות עם כוכבית, ולמה גולדה הצליחו לעורר בעיקר אנטגוניזם?
בהודעת חברת הגלידה נכתב כי "אנו מאמינים שמכירת הגלידות שלנו בשטחים הפלסטיניים הכבושים לא עומדת בקנה אחד עם הערכים שלנו" • רה"מ נפתלי בנט: "החרם על ישראל - דמוקרטיה מוקפת איי טרור - משקף אובדן דרך מוחלט"
ג'ם טריק יוקסל, מנכ"ל יוניליוור ישראל, הגיע לכאן מטורקיה בדיוק חודש לפניהקורונה - ומיד נשאב לסערה המקומית והעולמית • בראיון ראשון ובלעדי הוא מבטיח שהחברה לא תעלה מחירים בקרוב, מספר איך הפסקנו לקנות דאודורנט, ומגלה האם יש סיכוי שהעובדים שלו יעברו לעבוד 4 ימים בשבוע
חברת יוניליוור, שמחזיקה בגלידות שטראוס המשווקת את המותג מגנום בישראל, מרחיבה את פעילות המותג לקטגוריה של גלידות לצריכה ביתית
לגלובס נודע כי ענקית מוצרי הצריכה החלה בפיילוט של אתר סחר מקוון המתבסס על משלוחים מתוך פיצוציה בת"א, במסגרתו היא מוכרת ארטיקים וממתקים • מאז פרוץ משבר הקורונה התגברו הניסיונות של יצרניות מזון ויבואניות מקומיות למכור מוצרים ישירות לצרכן
הודעת ענקית המשקאות הקלים הגיעה לאחר שתאגיד יוניליוור העולמית מסר אמש כי יעצור את הפרסום שלו ברשתות החברתיות "עד סוף השנה לפחות" • יותר מ-90 ארגונים, תאגידים ומשווקים הצטרפו לקמפיין #StopHateProfit במסגרתו יפסיקו לפרסם ברשת החברתית במהלך חודש יולי
לקוחות יוכלו להזמין לחוף מארזים המכילים מגוון רחב של גלידות מבית המותג המקומי של יוניליוור, גלידת שטראוס, ולקבל אותם בצידנית ממותגת עד הכתובת הרצויה
שיעור הנשים בהנהלת החברה עמד על 38% ב-2010 • יוניליוור הצליחה להגיע לשוויון מגדרי שנה לפני היעד שקבעה לעצמה
וגם: ד"ר צחי גליקמן, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת מערכות חימוש ברפאל, ימונה לתפקיד סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת מחקר, פיתוח והנדסה בחברה • השיחה
חברת המזון הגדולה בישראל במגעים לכניסה למיזם המכירה המקוונת לסופרמרקטים שכונתיים שהקימה יוניליוור • המיזם מציע לסופרמרקטים ומכולות תשתית להקמת אתר מכירות ברשת • שיתוף-פעולה שכזה עשוי להיות כפוף לאישור הרשות לתחרות
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשופרסלשטראוס